13 Ocak 2011

Bir delinin günlüğü...

<title>  FlasPhp Htmsql Phshop  </title>


<?php


   Bütün bir gece uyumadık. Bir saniye olsun gözümüzü kırpamadık. Php'ydi, Flash'tı, oteldi, rezervasyondu derken bir baktım ki sabah ezanı okunuyor. Kalktık giyindik, okula geldik. Yine beğendiremedik projeyi... Eksik dedi, biraz daha gayret dedi, ana sayfa komple değişsin (Ne beni öldür daha iyi hocam yaa!) dedi.
   Aç tagı yaz <?php sonra ?> kapat tagı. Beynimde php sayfaları bi açılıyor. Bir kapanıyor. Html'le php'yi, php'yle flash kodunu ayırt edemiyorum artık. Gidiyoruz, bakıyor. Sonra bi kağıt tutuşturuyor elime. Bi kağıt da Küboş'a. Hadi diyor Allah versin! :(
   Ya suçumuz öğrenci olmak mı bizim?? Bu gece yine uyku yok bize. Bakalım kaç saat dayanabileceğim hiç uyumadan....
   Ne olur başlasın finaller, bitsin artık bu proje işleri...
   Allah'ım kendime inanamıyorum finaller başlasın mı dedim ben az önce?? Sen günahlarımı affet 
yarabbim. :)
   
?>


                                                                                              loves sassy girl.visible=false;


P.S: Aslında 'title' ile başlayan kısım başlık olacaktı ancak benim akıllı bloğum onun bir HTML tagı olduğunu anladı ve 'no' dedi. Ne diyim ki... :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.