14 Şubat 2011

İstiyorum! İstiyorum!!!! :)

  • Karayip korsanlarında Jack Sparrow'un mahsur kaldığı dünyanın sonunda olmak istiyorum. Bembeyaz kumsallar ve her yerde bi tane ben. :)
  • Renk kartelalarındaki her renkten bi tane ojem olsun istiyorum. :) -Bu konu için çalışmalarım her geçen gün devam etmekte. .p-
  • Kırmızı mini cooperım olsun istiyorum!!!! :) Kırmızı ojeli parmaklarımla direksiyonunu tutmak istiyorum! :)
  • İngilitere'ye gitmek istiyorum. Yağmuru hiç sevmeyen ben İngiliz yağmurlarında ıslanmak istiyorum! .p
  • Bu aralar öyle bi film izlemek istiyorum ki... Alsın götürsün hikayesi beni de içine! Öyle sürükleyici olsun istiyorum! 
  • Yaz gelsin istiyorum... :) Güneşin altında yanmak istiyorum, sıcakta terlemek istiyorum, eteklerimle babetlerimi giyebilmek istiyorum. :D
  • Okuldan bu sene mezun olmak istiyorum. Mezuniyet kutlamalarını meleklerimle Antalya plajlarında yapmak istiyorum. :)
  • Bi çingeneden bi demet karanfil almak istiyorum. Bilmiyorum istiyorum. .p.p
  • Sınırsız malzemem olsun milyon tane pasta yapmak istiyorum.. :) Her tarafım kek koksun, elim kolum un olsun istiyorum. :)
  • Sabah güneşin ışığı yüzüme vurunca uyanmak istiyorum. :)
  • Gece yatmadan yatakta Pelin'le cappucino içmek istiyorum. :)
  • Mustafa amca o pembe atleti çabucak yollasın istiyorum!! :)
  • İçime bi ilham perisi kaçsın istiyorum. -Blogda ultra süper yazılar yazabilmek için :D-
  • Koca göbekli okulda hocalık yapmayı bıraksın istiyorum! Çok istiyorum!!
  • Hepsi'nin Nükleer şarkısının klibinde çıktığı çatıya çıkıp bende kitap okumak istiyorum. :) Çoook istiyorum!!!
  • Hep tatil olsun istiyorum. :)
  • Çok komik biriyle karşılaşıp da karnım ağrıyana kadar gülmek istiyorum. :)
  • Yarın benim doğum günüm olsun istiyorum.... :)
  • Bütün bestselleri ücretsiz alabilme lüksümün olmasını istiyorum! .p.p.p.p
  • Bi kutu dolusu çikolatayı ağlaya ağlaya yemek istiyorum...
  • Bazı birtakım beyinsizler yeryüzünden silinsin istiyorum! 
  • Arkamdan dedikodumu yapanın dili kolu kadar olsun istiyorum. :P
  • Dil kursları ücretsiz olsun da 7 tane dil öğreneyim istiyorum!!
  • Yeniden bi motorsikletim olsun istiyorum!!! :) Tabi sürmeyi de öğreneyim istiyorum!
  • Tırnaklarım hiç kırılmasın istiyorum! .p.p.p.p.p
  • Tv'deki evlendirme programlarının hepsi son bulsun istiyorum!! 
  • Huzur, huzuur, huzuuur istiyorum!!!!
  • Çok gülmek istiyorum!! :) :D :P                                                                                  

5 yorum:

  1. Peki beni ve beş kardeşide istiyormusun bacım! ?

    YanıtlaSil
  2. neden acaba... hmm bir düşün istersen bakalım bacım :)

    YanıtlaSil
  3. kızım bnde bir sürü şey istiyorum bi yolu varda banada banada =)))

    YanıtlaSil
  4. :) bebeğim sen ne istersen söle ben yapayım ayıp ediosun ama :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.