5 Şubat 2011

Whoa, what the hell?? .)

  • Günaydın sayısı bir çay kaşığındaki pirinç taneleri kadar bile etmeyen canım okurlarım. :) Öğlen oldu be diyen tatlı okurum benim.. Benim günüm yeni aydınlandı tamam mı? :) Daha afyonum patlamadı kahvaltı bile etmedim. Hemde tek başıma kahvaltı etmekten hiç hoşlanmıyorum... Karnı aç olan gelsin yaa. :)
  • Bu arada bir çay kaşığındaki pirinç tanelerin sayısı yüzü geçiyor yani bir akşam hiç üşenmeyip de saymıştık İlknurla. :) Valla inanmayan kendi denesin evinde, enteresan bişey bu canım. .p
  • Son sınavın sonucu hala açıklanmadı ve üç buçuk atıyorum deyim yerindeyse... Hayır bu sınavın sonucuna göre geri dönmemiz gerekecek yani ama adam rahat ya hala bi açıklamada bulunmadı. Hoca değil mi hepsi uyuz bunların yaa..
  • Neyse hocalara verip veriştirmeye başlarsam şimdi bitmez o mevzu. Biz başlığımıza gelelim. Tabii ki şimdi dinleyeceğimiz şarkıdan geliyor bu başlık. :) Avril Lavigne'den 'What The Hell' şarkısı bu sabah sizler için seçtiğim şarkı. :D Bak hala sabah diyor ya diyen sevimsiz okurum, sabah sabah seni bana parayla mı verdiler ya?? :P
  • Şarkının sözlerinden çıkardığım sonuç şudur ki; bu şarkıyı ayrıldığı kocası için yazmış gibi gibi. 
  • Annemin temizlik krizi tuttu bugün. :( Bu işten nasıl kurtulurum diye düşünüp duruyorum uyandığımdan beri... :(
  • Bugün hava çok güzel ve ben yine evde oturcam sanırım.. :) Kendime hayret ediyorum yani..
  • Küboşcuk çalışmaya başladı bu sabah itibariyle. Kolay gelsin meleğim.. :)
  • Şimdi ben gidiyorum mutfağa doğru... Karnım guruldamaya başladı çünkü. :)
  • Gelirim akşamüzeri.... 

                                                                                                                          exxo exxo C.
                                                                                                                           -at home-

P.S: Başlık diyor ki: Whoa, ne oluyor?? :)
P.S: Bu sabah için şöyle hareketli ve eğlenceli bir şarkı arayışındaydım ki E m R bunu yolladı dinleyim diye. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.