30 Haziran 2011

Ardımda Kalakalırsın!!

  • Hayırlısıyla İstanbul sınırlarından içeri girdiğimi belirtmiştim. Gerçi ilk iki gün her ne kadar evin yolunu bulamasam da pazartesi sabahı acı bir şekilde gerçeği kavradım ve düştüm staj yollarına. Anacım öle böle de değil ki mübarek 1.5 saatlik bir mesafede havalimanı git allah git...
  • Bu arada sanal alemden oldukça uzak kaldığımı belirtmeye gerek yok sanırsam. Telefonu da kullanmıyorum hemen hemen hiç.. İletişimsiz kaldım dostlarım.. 
  • İş yerinde yaz olması durumuyla işler kesat. Bütün gün kahve falı bakıp çene yapıyoruz. Akşam olmuyor, saatler geçmiyor vallahi dostlar. 
  • Dünya ile alış verişimi kesmiş ve bir aylık staj inzivama başlamış bulunduğumdan canlarım bu durumun bendeki yan etkisi de yorgunluk ve sinirlilik oldu. Durup durup birilerine çatmaya başlamasam bari..
  • Herşey iyi hoş mu bilmiyorum. Birtakım bazı kimi sorunlarla boğuşuyorum. Tez zamanda yardım elini uzat yarabbi... 
  • Hadi yeter bu kadar ben gidiyorum. Zaten canım sıkkın iyice sıkıldı net başında.. İyi geceler can okurlarım..

P.S: Blogumun istatistiklerini kontrol ediyorum artık. Günde mutlaka 1 kere giriyorsunuz buraya. Girmeyeni kaynanası kovalasın!!!
P.S: Ayşe'de evleniyormuş. Her ne kadar damadı sana yakıştıramasam da allah mesut etsin annecim ne diyim daha ben...

Haydi eyvallah...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.