24 Haziran 2011

Yine yeniden evde olmak..

  • Bu sabah zorlu bir yolculuğun ardından İstanbul sınırlarından içeri giriş yapabildik. Arabamız 3 kere su kaynatsa da, lastiği patlasa da eve gelmeyi başarabildik.. :)
  • Bu sefer İstanbul'dan içeri girerken heyecanlı değildim. Sadece yorgun ve bıkkın hissettim sanki. Bir çok şey değişti. Bir çok insanı arkada bırakmak gerekti ama hepsi geçti..
  • Evde olmak da hoş bir duygu diyemicem maalesef. Çünkü daha eve yeni girdim ki annem aldı iş yerine götürdü beni. Oradan acilen alınması gereken bir hediyeyi almak için dolaştık biraz da. Yani bugünün tamamını yollarda geçirdim. 
  • Bu yazı çok sıkıcı olmuş farkındayım ama şu an elimden gelenin en iyisi bu. Artık daha sonra başka bir güzel yazı yazmak dileğiyle.. 

                                                                                                                     Sassy girl iyi geceler diler..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.