2 Kasım 2011

Çok zor günler bu günler.


  • İşin gücün dibine vurmuş durumdayım. Ama sosyal hayattan da geri kalmıyorum maşallahım var he. İşten fırsat bulduğum her vakitte orada burada günümü gün ediyorum. :) Bu kadar sosyal olmak çok pahalı bir iş yalnız aman sakın siz denemeyin. Bütçeye zarar mazallah.
  • İnsanlardan öyle böyle değil bunalmış durumdayım. Bıktım, usandım. Bazı insanların utanması falan da yok arsızlar aşmış gitmiş. Tiksindim öyle böyle değil!!
  • Bu ara bir hal geldi bana. Bir anda bir öğürme geliyor. Kustuğum falan yok ama öğürmekten içim dışıma çıkar oldu. Konuşurken, yemek yerken bir anda içim dışım bir oluyor. Fenalardayım dostlar.
  • Feyste sims'i hızlandırma çalışmalarına başlamışlar. Oyunumu oynayamıyorum yahu! Öyle böyle değil çok canım sıkıldı bu konuya çoook!
  • Dostlar x-men başlıyormuş. Başka lafa gerek yok ben gidiyorum tv izlemeye. :) 

                                                                                                             Öpüldünüz xoxoxoxoxox
                                                                                                                        Charlie 

2 yorum:

  1. harbi benim de içim dışım bir oluyor o neden ki kusacak gibi oluyorum.

    YanıtlaSil
  2. hiç bi fikrim yok benimki hala devam ediyor .s

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.