9 Aralık 2011

Biriktirdiklerim..


  • Eteğimdeki taşları bir dökeyim ben artık canlarım...
  • Blogumun url'sini değiştirdim. Öyle böyle değil ciğerim yandı. Evlat acısı gibi koydu yeminle. Hala içim sızlıyor dostlar. Ama buna sebep olanlar utansın!! Allah onları taş etsin! Davul etsin! Bıktırdılar canımdan artık beni. 
  • Bir eski dost daha gitti. Gitmedi, gönderdim desek daha doğru olur. Vakti geleni bekletmemek lazım dedim. İyi mi ettin diye sorarsanız bilecek halde değilim vesselam. İçime ağırlık yapana yol veriyorum ufaktan işte.
  • Bu gece oniki buçukta geldim eve. İş değildi bu sefer dışarı eğlenmeye çıkmıştık. Eve geç getirdi ya beni  sevgili sevgilim. Getirirken de burnumdan getirdi. Bir daha yalvarsalar on sene boyunca gece dışarı çıkmam. Sevgilim diye demiyorum öyle bir evham yapıyor ki yemin ediyorum on sene yaşlandım, kırıştım, buruştum. Ayh daraldım.. 
  • Fatmagül'ün fragmanını gördüm. İki senenin sonunda öpüştüler. Bir seneye çocuk yapsalar. (Ancak tutar mayası.) Fatmagül onu da filler gibi anca iki senede doğurur. Bu dizi, bu yavaşlıkla Türkiye tarihinde en uzun süren dizi olan "Bizimkiler"i de yerinden eder diyorum başka da birşey demiyorum. (Bizimkiler 13 sene oynamıştı bilmeyenler için şey ettim.)
  • Hiç bir bölümünü tam izlemediğim, olay örgüsü nedir bilmediğim 'Adını Feriha Koydum'u iki bölümde bir izlemeye başladım. Türk dizisi izlemek nasıl bir saplantıdır bilir misiniz? Öyle korkuyorum ki kötü alışkanlığım olur diye. Korkuyorum izlersem bağlanırım diye. Ama Feriha'ya bağlanmam yani. Leyla ile Mecnun, Bizim Yenge varken Feriha kay kenara annem. Ama işte bağlanma korkusundan en boktan diziyi izliyorum. Nasıl olsa içim ısınmayacak. :)
  • Aklıma tüküreyim. Öyle de bir malım işte ben. Neyse. Ağzım bozulmuş gene benim ya.
  • Gideyim de yatayım ben yarında sabah gidecekmişim işe. Lanet girsin. Girmesin aman neyse. :) 
  • Öpüldünüz.... Charlie...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.