17 Aralık 2011

Şimdilik


  • Her şey bıraktığım o noktada duruyor. 
  • Bazı konular var ki ne ileri gidebiliyorum ne de geri. Tam ilerlediğimi zannederken bir de bakıyorum ki en başa dönmüşüm. Nasıl bir hayal kırıklığıdır ki o yakıyor inceden.
  • İş yerindeki ilk başarısızlığımı elde ettim bugün. Hiç beklemediğim bir yerden pat diye geliverdi. Ne olduğunu bile anlamadım. Neyi anlıyorsam sanki zaten ben??
  • Yeni bir kitap aldım ama sıkıcı mı değil mi karar bile veremedim daha.. Pasaklı Tanrıça adı var mı daha önce duyan bilen??
  • Yorgunum inceden, inceden. 
  • Bıkkınlık yine geldi oturdu üzerime. 14 gün sonra 21 oluyorum. Bu bile bir önem arz etmiyor geldiğimiz şu noktada..
  • İyi geceler diliyorum hepinize. 
                                                                                                                          Charlie

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.