9 Şubat 2012

"Sevgililer günümü ıyk....

   "Sevgililer günümü ıykk geçti modası onun bize hergün sevgililer günü sevgilimle özellikle birgün için kutlama yapmayı doğru bulmuyoruz yea!! vs. vs." diye kimse saçmalamasın gelir ağzını, yüzünü, gözünü dağıtırım vallahi billahi!!
   Hayır efendim yılda birgün sevgililer günü olmak üzere çıkarılmış. Tamam icad-ı mucidi kimse müsriflik olsun diye çıkarmış belli. Ama şu üstteki gibi konuşursanız bende cadı süpürgemle kafanıza kafanıza vururum demedi demeyin.
   İlla gidip hediye alın demiyorum size burada alın bir film, romantizmin daimi dostu şarap (ben içmem ama seveni çok malumunuz), ne bileyim çikolata vs. envai çeşidinden vıcık sevgili şeysi ile romantizm yapın madem. Oturun atkı örün ya da canım nasıl olsa olağanüstü soğuk günler bunlar. Ne bileyim hiç olmadı sarılın ve bir cümle güzel birşey söyleyin.
   Şahsen ben sevgililer gününü seviyorum özel, değişik, hoş birşeyler yapmak için bahanesiz bir gün işte.. Başka gün yapsan derler bayram değil seyran değil diye kıymet bilin azcık tövbe tövbe yarabbim ya!!

                                                                                                                 loves Charlie

P.S: İcad-ı mucidi derken çıkartan şahsiyeti kastettim anladınız siz onu aslında ama not düşmesek olmaz şimdi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.