30 Nisan 2012

Dün, bugün, yarın..

  • İsim konuyla kesinlikle alakasız, ama hemen uydurabilirim. Dün sevdiceğim yanımdaydı, bugün çalışıyorum, yarın da tatil.. :D Daha ne ister bir insan...
  • İşim var diye şükrediyorum ama çalışmak yine de ayılıp, bayılıp sevinebileceğim birşey değil..
  • Haftasonu bir Edirne yaptık geldik. Ne gördün diye sor.. Sadece Selimiye'yi gördüm. Gezmiş, tozmuş sayılırım aslında hee.. :)
  • Bazı kızlar var mesela ağızlarında hep bir küfür, hep bir küfür.. Etme demiyorum bacım et de her kelamının sonuna kondurma yani.. Sinirlenince et, ne bileyim asabın bozulunca et ama her cümlenin girişi, gelişmesi, sonucu küfür olmasın.. Olmasın yani..
  • Erkek milleti tutturmuş pes oynayan kız bulursam evlenirim. Küfür eden kız bulursam evlenirim.. Cümle olmayacak özellikleri toplamışlar, bir liste yapmışlar; bulurlarsa evlenecekler.. Adamların evlenmeye niyeti yok ya işi uzatıyorlar bu bir. İkincisi tumblr hatunları alem hatunlar misilleme yapmışlar; oldu olacak halı sahaya gelip maç da yapsın sizinle diye.. :) Az bile demişler..
  • Bu haftanın outu; nutellacı kızlar (gerçi onlar ömür boyu out ya neyse) ve pes oynayan kızla evlenirim diyen dangalaklarmış.. :)
  • Havalar bir ısınıp, bir serinlemese birde... 
  • Birde tatil mekanı lazım bana şöyle Ağva civarında... Arayan bulaydı.. Bulur da nasıl bulur..
  • Yine saçmalamaya başladığımdan bu posta da bir son veriyorum.
  • Söz sende blogspot..

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.