25 Nisan 2012

Sıkıntılar...

  • Üniversite yıllarımda (yani yaklaşık dokuz ay kadar önce) bizim okuldan çocuklar "Geldi bahar ayları gevşedi gönül yayları" derdi. Hakikaten geldi bahar bize de bir haller oldu.. Böyle bir baygın haller içindeki bedenim sormayın gitsin.. Aklım yerinde ama vüdudum sıcakta kendinden geçiyor.. Kış gelse olmuyor, yaz gelse olmuyor.. Nankörlük ciğerimize işlemiş kardeşim.. Bünyem bile memnun edilmek istemiyor..
  • Bu yorgun ruh hali beni öldürüyor. Beni benden alıyor. Sanki ben ben değilmişim gibi.. Of kendimden sıkıldım..
  • Sevdiceğimin şirketi yat gezisi yapmış. Eyvahlar olsun dedim. Gidecek tek başına bende evde kafayı yiyeceğim bütün bir cumartesi gecesi.. Ama sevdiceğim demiş kız arkadaşımı da getiriyorum. Dışarıdan katılım olmayacak cevabını alınca da gelmiyorum öyleyse demiş.. Gel de sevme şimdi ama...
  • Bugün çok yoğunum. Boş günüm olsa yazasım gelmez zaten ama yoğunluk olunca işten kaytarasım geliyor. :) 
  • Aslında şöyle güzel güzel şeyler yazmak istiyorum ama zaman zaman gelen ilham eğer elimde not defteri ve kalem yoksa geldiği gibi gidiyor... 
  • Bu hafta yeni aldığım babetler canıma okudu. Biri değil ikisi değil cümlesi böyle bu babetlerin. Topuklu ayakkabı alsan zaten ömrü billah yürüyemezsin. Converse ayak sağlığına zararlıymış. Ya şıpıdık plaj terliklerini giyip işe gideceğim bu gidişle ya da ayaklarımı bağışlayacağım. Yetti artık gün yüzü görmedi yavrucaklar ayol..
  • Maziye yolculuk dedim. Ne kadar sevimsiz eski şarkı varsa bugün onları dinledim. Hep sevdiğim şarkıları dinleyince bir kıymeti kalmıyor. Azıcık kötü müzik görmeye görsün kulaklarım hemen yatıp kalkıp kıymete bindiriyor benim şarkılarımı.. Çok karışık oldu sanırım ama bu konunun bir ana fikri vardı. Birincide olmadıysa bir daha oku bulacaksın biliyorum..
  • Hande Yener'in de sesi kötüymüş bu arada.. Eski şarkılar deyince aklıma geldi. Ayrıca o "Atma" şarkısı beni hayattan soğuttu. O nasıl bir işkencedir Allah'ım Çinliler Hande Yener ve Hadise'nin ex sevgilisi olacak o adamın bu şarkısını bulsa başka teknik aramaz. Bağıra çığıra geziyorlar ortada. Al sana şarkı oluyor bu da. Bu durumda benim üç yaşındaki yeğenim süper star olur o zaman sizin yanınızda. Gerzekler.. Hele o adamdaki özgüven aklımı başımdan aldı. Karga gibi sesiyle salınıyor ortalarda. Ozan Doğulu'ya özendi zağar ama herkesin kulvarı ayrı be güzelim.. Ay tamam konu sakız gibi uzuyor. Bütün nefretimi kusmayayım şimdi ortaya. :)
  • Neyse ben gidiyorum. Aklıma birşeyler gelirse gene gelirim.. XOXOXO

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.