31 Ağustos 2012

Aşkımın adını yüzüğüme yazdırdım.. :)

Ta ta ta ta... :) Heyecanla beklediğim yüzüklerim sonunda geldi. Aslında ben heyecanla isim yazılı olanı bekliyordum ötekini öylesine almıştım. :) Neyse bu arada sevdiğimin ismini de öğrenmiş oldunuz. Maşallah diyorsunuz hemen canlarım. :) Sabrın sonu selamettir, lafını işte tam bu noktada kullanmak istiyorum. Çünkü isim yazılı yüzük özel tasarıma girdiği için oldukça beklemem gerekti. Eğer sizde almak isterseniz buradan oldukça uygun bir fiyata aldım. Her iki yüzük de altın kaplamaydı. Ama ne yalan söyleyeyim isim yazılı yüzük çok da beklediğim gibi çıkmadı çünkü orada görünenden çok daha ince ve ben başına birşey gelecek diye çok korkuyorum... :( Yine de çok beğendim.... :)

Not: Resimdeki el %100 bana aittir. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.