15 Ağustos 2012

Farkettim de..

  • Her sabah ilk düşündüğüm şeyin "Bu sabah da trafik olmasın ya..." olduğunu fakettim. Nasıl bir canıma yetmişse bu trafik mevzu artık görüyorsunuz. Gözümü açıyorum sonra da diyorum olmasın olmasın... Ama bu sabah bir değişiklik yapıp trafiği düşünmeden önce havanın serin olduğunu farkettim. :D Aman bu da farkedilmeyecek gibi değildi ki canım. :D
  • Şurada gördüm. "Ben online'ım da sana mı online'ım." diye bir cümle. Beni benden aldı götürdü bu cümle. :) Hakikaten doğru ama feyse bir giriyorsun hemen bir muhabbet etme çabaları. Sevmiyorum. Ben hep çevrimdışı takılıyorum o sebeple de. Gereksiz muhabbetlere girmeye gerek yok tabi değil mi?? Yalnız o değilde; sağ tarafta yaptığımız her halt saniye saniye yayınlanmıyor mu deli oluyorum. Tamam çevrımdışıyım ama illa ki oyun oynayacağım değil mi? Hemen ordan buluyorlar beni yazıyorlar sonra.. Of of. Al o tarafı da bi tarafına Mark'cım.. Söyletme beni ramazan ramazan aaa.
  • "Kadın terketmez, vazgeçer." Bunu da bir yerlerde gördüm ama hatırlayamıyorum neresiydi. Çok güzel demiş kim demişse. Bir durdum, düşündüm bu cümleyi gördükten sonra. Bana da öyle geldi. Terketmiş gibi değil. Herkesden vazgeçmiş gibi.. Kendinden geçmiş gibi..
  • Gelelim resimdeki hatuncağıza. Onu oraya süs olsun diye koymadım canım. Bu hatunun üzerindeki elbiseyi ben daha havalar börtü böceğe durmamışken Kadıköy'den almıştım. Dün Markafoni'de gördüm baktım satıyorlar, yalan olmasın 24,95'ti sanırım. 24'ten eminim de neyse. Ben 20 TL'ye almıştım. Peki, şimdi bu sitenin kargo ücreti 4,95'i de koyunca üstüne düz hesap bir 30 TL etti temizinden. Ben bu matematiksel uğraşlar sonucunda anladım ki kazıklanıyoruz! Vallahi de billahi de kazıklanıyoruz!! Bundan sonra canlı canlı görerek aliciimm. Ama mesela ev eşyaları ya da nevresim vs. uygun oluyor onları almaya devam. :D

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.