26 Ağustos 2012

Hahh!

Şimdi ben bu akşamki maçı izlemedim ya nasıl rahatım anlatamam. Evet, şike olmuş olabilir. Evet, hakem taraf tutmuş olabilir peki banane bundan?? Neden kendimi sinirlendireyim maçı izleyip? İzlemedim sülalem rahat valla. Evet takım tutuyorum hemde Gs ama sor bana hakkında hiçbirşey bilmem. Çocukken tüm herkes Gs'liydi çevremde bende o takımı tutayım bari dedim. Sonra döneklik olmaz dedim bırakmadım ama ilgilenmiyorum be canım. Bana göre değil. İzlemiyorum sinirlenmiyorum. Bir de sosyal medyada dakika dakika güncelleme yapanları da anlamıyorum. Bir küfürler bir bilmem neler. Hayır bari birşey yapıyorsunuz adam gibi yapın? Yenilince susun oturun çirkefleşmeyin. Kendi takımım da dahil kimse yenilmeyi kaldıramıyor bir ucuzluk bir bayağılaşmalar. Sportmenlik nerde?? Amaann kim bilir nerde değil mi? Tekrar ediyorum; izlemiyorum yedi ceddim rahat. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.