23 Ağustos 2012

Küçük Şeyler :)

  • Maillerin çaresiz kaldığı bir durumdayım. Tek tek resimleri facebookta mesaja ekliyorum. Ama yalnız çok pis kızgınım sana Mark. Yahu insan şuraya toplu dosya ekleme özelliği koymaz mı?? Gözün kör olmasın senin..
  • Kumral kızlar hayata bir sıfır yenik başlıyorlar ben size söyleyeyim. Esmer olsun benim olsun. Sarışın olsun da nasıl olursa olsun.. E bu kumralları ne yapacağız be canım? Ölelim mi??
  • Damla sodanın Vodafone ile bir bağlantısı olduğundan şüpheleniyorum. Zira damla sodanın üzerinde kabartma cama işlenen o amblem bildiğiniz Vodafone'nin kırmızısı işte. 
  • Yine internetten alışveriş yaptım bu sefer heyecanımdan öle öle bekliyorum gelmelerini.. Ama gelene kadar söylemeyeceğim ne olduğunu. :)
  • Bu şarkıya takıldım kaldım. Hele "She doesn't mind" deyişi beni bitiriyor. :) Sevgilim duymasın. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.