3 Eylül 2012

Nefes alıyorum.. Alamıyorum.

  • Evet her gün yeni bir başlangıçtır, diye düşünüyordum uyandığımda. Ama bugün başlamadan sona erdi bence.
  • Öncelikle İETT'nin yaptığı zamla ayıldım. Uykulu hallerim yerle yeksan oldu, yıkıldım.
  • Sonra iş malumunuz. 4 günlük bir tatilden sonra iş hiç çekilir dert değilmiş anladım.
  • Onu da geçtim. İnce giyince üşüyüp, az kalın giyince terleyip de kendimi menopoza girmiş gibi hissetmeme sebep olan o ne olacağı belirsiz aylara gelmişiz anladım.
  • Aşağısı bıyık, yukarısı sakal misali olan maddi durumumdan ve iki yakamı hiç yan yana getirememekten bunaldım.
  • Şirketin ordaki bakkalda Cafe Crown Latte hala yok. Çok daraldım.
  • Şöyle hamurlu pastalı cafeli bir iş istiyorum. Dilek tuttum. :)
Not: Resimde "Her gün yeni bir başlangıçtır, derin bir nefes al ve yeniden başla." diyor. Çeviriyi ben yaptığımdan kelimesi kelimesine böyle değilse de üzerime gelmeyin sakın. :)

Notun Notu: Yeniden başla diyor ya, bugünü baştan alsak da İETT hiç zam yapmamış olsa... Valla nasıl dokundu bu zam bana bilmezsiniz.. Evlat acısı gibi koydu... :(

Notun Notunun Notu: Zam muhtemelen bugün yapılmamıştır ama ben bu sabah farkettim. O yüzden zamana takılmayalım. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.