15 Ağustos 2013

Klima çarptı: Kafam güzel..


  • Resmin "Yedi Numara" dizisinden Haydar'a ait bir replik olduğunu tevellütü yeten arkadaşlar bilirler. Tevellütü yetmeyen arkadaşlara ise sözüm şu ki: Öyle klas bir dizi bir daha hiç yapılmadı. :( Bak hüzünlendim şimdi.
  • Hüzün deyince aklıma geldi. Hüzün kelimesi bana her zaman sonbaharı çağrıştırıyor. Belki de şairlerin suçudur bu, hüznü hep sonbahara yakıştırdıklarından. Oysa ki başka mevsimde de hüzünlenir insan. Mevsim yaz diye, kış diye, bahar geldi her yer cıvıl cıvıl çiçeğe kesti diye hüzünlenilmez mi sandınız. İnsanın içinde olmayagörsün hüzün, yanacağı varsa dertten kor gibi yanar işte..
  • Hüzünlü olmasın isterdim yazılar ama sevdiceğim Amasya'ya kadar gitmişken, bana en çok hüzün yakışıyor şimdi..
  • Bir de klimalar var. Aslında onu anlatmaya gelmiştim ben size. Efendime söyleyeyim, evlerden ırak klima hastalığı diye bir şey çıkmış. Bakımsız pis klimaların hava üfürmek dışındaki piyangosu olaraktan insanları hasta etme özelliği gelişmiş velhasıl-ı kelam. Hastalık bende baş ağrısı, mide bulantısı ve sürekli bir kusma isteği ile beraber kendisini göstermekte. Aman diyeyim siz siz olun çarpılmayın. Mazaallah sonra böyle benim gibi olursunuz, kafam güzel oldu da hani biraz. :((
  • O kadar kafam güzel ki işten izin istediğim günün hangi gün olduğunu düşünmekle hatırlayamayınca, hangi gün hangi kıyafeti giydiğimi düşünerek hatırladım. Yani günleri giydiğim kıyafetlerden hatırlıyorum ben.. Varın hele siz bir düşünün benim halimi, ahvalimi..
  • Ben bir rezene içeyim kendime geleyim. 
  • Bir de benim şekerim düşüyor. Doktor falan bir okurum olsaydı da teşhis koysaydı hani. Ama nerede bende blogdaki okurlardan geçinecek şans.
  • Olmayan şansımı da alır çubuk krakerlerimle beraber rezene içmeye giderim nokta. 
  • Haydin sağlıcakla.
  • Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.