20 Şubat 2014

Buralar hep uykusuzluk...


  • Sabahın erken saatleri gözlerim açılmıyor, içerimde bir his kıvranıyor adı uykusuzluk... Ondan sonra zaten ne yapsam günü toplayamadım şekerim. Anlayacağın buralar hep uykusuzluk...
  • Eve gideyim de sıcacık bir banyo sonrası ilk işim tavuk gibi yatağa girmek olacak. :) Bu aralar neler oluyor bana bilemedim ki hep mi bir uykusuzluk??
  • Evcağızıma yakın bir fitness salonu arayışı içerisindeyim. Varsa bilenler, duyanlar, görenler haber eylesin diyecektim lakin vazgeçtim. Ne zaman bir işimi gördünüz ki şimdi yardımcı olasınız değil mi ki ama canlarım...
  • Bana bu aralar bir haller oluyor. Hiç de iyi hallermiş gibi hissetmiyorum... Böyle hep bir tatlı yeme isteği içimde ama anlatamam için için tatlı diye yanıyorum. Hayır o sandığınız malum günlerde de değilim ki.. Kendi içimdeki bu bilinmezliklerde kayboldum...
  • Bugün şu videoyu izledim ve de çok hoşuma gitti. :) Hele ki kaplumbağa terbiyecisine bayıldım. O adamın ne yapmaya çalıştığını da hiç anlayamamışımdır, bak araştırma gereği de duymamışım hiç şimdi farkettim. (Buradan yazarın nasıl da sığ olduğuna kanaat getirdik hepimiz sanıyorum. Sonraki maddeye geçebiliriz.) 
  • Markafoni'de salkım saçak yüzükler, Trendyol'da kimono tadında yelekler ya Rab sen bana hakim ol ben kendimde değilim... Tutumlu olmak da çok zormuş inanır mısınız? Şu an içimdeki %50'yi alışveriş yapmasın diye zor zaptediyorum... :(
  • Rizzoli&Isles'da başlamadı bir yalnızım bir yalnızım ki... Elementary izleyeyim dedim. 8 bölümdür de izliyorum lakin ne bir Closer havası ne de bir Rizzoli havası... Gelsin şubatın 26'sı hasretindeyim Jane...
  • Game of Thrones desen ha keza sezon başı bir gelemedi gitti. Adamlar sezonda on bölüm için bizi bir sene süründüyor. (Bu yaptıklarını da hiç tasvip etmiyorum.) Bizim Türk dizilerinin bir sezonu 9 ay sürüyor. Dizi sezona başladığında hamile olan on Türk kadınından dokuzu sezon finalinde doğurmuş oluyor. ( Ara not: Her on kadından biri dokuz ay on günde doğuruyor.) Sonra da gelişemiyoruz kalkınamıyoruz. E valla normal yani gelişemememiz...
  • Ay çok verip veriştirdim gene ona buna. Benimde ağzım bir açıldı mı önünü alabilene aşk olsun caanım...
  • Hepinize selam edip, masamda kalan son işleri de bir toparlamak üzere ayrılıyorum.. Sevgiler, saygılarımla.. Söz sende blogspot..

Not: Resim yatakta kal diyor. Aynen eve gidince yapacağım gibi...

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.