8 Nisan 2014

Kısa kısa gevezelikler...


  • İşe girdikten bir yıl dört ay sonra sözleşme imzalamak kişisel portfoyüme yakışsa da, "Bu nasıl bir şirket yahu?!" diye içten içe çemkirmekten kendimi alamayışımı mazur görünüz.
  • Güne ne kadar da sevimli ve de tatlı başlamıştım oysaki.. Lakin amaçsız yapılan işler yine beni benden aldı. Nerelerde kaldım bilmiyorum...
  • Bu sabah Ahmet Batman'ın Sabah Uykum kitabına başladım. Sabah vakti bence kitaba başlamak için en uygun zaman. Velhasılı hafif, arada neşeli, içimi sıkmayan anlatımıyla sabah uykumu ne açtı ne de daha çok uykumu getirdi. Sabah uykum yerli yerinde kaldı. Kitabın adına yakıştı. :) Detaylı yorumlarımı kitabı bitirdikten sonra yapacağım.
  • Akşama kız isteme töreninde sizlerin yardımı dahi olmaksızın ne giyeceğimi buldum. Buralara gelip, gidiyorsunuz bir yorum yazıp da şunu giy demiyorsunuz bile, aşk olsun! 
  • Şık şıkırdım giyindiğim bu günde, üzerime bir şey dökülecek ve de pantolonum akşama açılıp açılıp genişleyecek korkusuyla ne bir şey yiyebiliyorum, ne de koltuğuma yaslanabiliyorum. Çok dertliyim.
  • Küpeydi, kolyeydi, saatti derken bluzumun kolları kısa iki de bileklik takayım kollarım boş kalmasın dememe müteakip, toplamda iki elimde dört de yüzüğüm olmasını hesaba katarsak şu anda yürüyen bir bujiteriyim. Seç, beğen, al abla!! 
  • Şimdi gün sona ermeden, oje sürmem, saçlarımı düzleştirmem ve de makyaj yapmam lazım. Zaten burası da ofis değil Melahat Abla'nın kuaför salonu.. :) Patron beni bir yakalarsa akşama işsizim.. Ama ne yapayım hafta içine kız isteme töreni konursa, sabahın köründe yollara kalkıp düşen ben de bunları ancak ofiste yapabilirim..
  • Sabah sabah evden makyajlı çıkmak da bünyeme iyi gelmez ayrıca öyle kokoş kızlar gibi, benim de bir kalite çizgim var şekerim. Lütfen.
  • Bluzumu çok beğenen kızlar iş yerinde sıraya girdi, ben şurada ben burada giyeyim diye paylaşımcı bir kişilik olduğumu bildiklerinden isterken çekinmiyorlar bile. Çok mu paylaşıyorum acaba her şeyi? Bu konuyu bir düşüneyim...
  • Konuyu kısa kesip de saç yapmaya giderken ben, resim der ki: "Eğer sadece bir anını saklaya bilseydin bu ne olurdu?". Düşünün sonra tartışalım şekerim. Tartışalım derken sadece ben ve Casper varız zaten burada... :( 
  • Üzülüyorum, aldırmıyorsunuz.
  • Notlu madde: Bugünlerde sıklıkla "bünye" kelimesini kullandığımın farkında mısınız? Benim bünyeme bir haller oluyor, endişeliyim...
  • Bir diğer notlu madde: Resmin tam çevirisi için işin ehli bir kimseye danışmayı lütfen ihmal etmeyiniz. Aksi takdirde sorumluluk müessemize ait değildir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.