23 Ekim 2015

Cumalar candır! Cumalar can mıdır??

   Hafta ne ara geçti, biz ne ara haftanın son ve bu hafta dışında genel olarak en sevdiğim gününe geldik? Kesinlikle bilmiyorum.

   Cuma olmasın diye ne kadar dua ettiysem de, ışık hızıyla geçen günlerin ardından kasvetli bir cuma öğleden sonrası ile karşı karşıyayız maalesef... :(

   Haftalardır bir cumartesi-pazar başımı yastığa koyup da dilediğimce uyuyamadığımdan, bu hafta sonu da o dinleneceğim haftalardan olmayacağından, varsın hep hafta içi olsun dedim ama kime dedim?
  
   Sonuç olarak; bu hafta sonu da yine bana uyku hasreti, yine bana hüsran... :( Düğünlerden, kınalardan, nişanlardan bıktım! İllallah ettim!! Gına geldi!!! Ama ne oldu? Azalarak bitmediler tabii ki, mikrop oldular arttılar, çığ oldular büyüdüler... :(

   Benim dinlenmeye ihtiyacım var diyorum... Lakin kimse beni anlamıyor...  :(

   Bir aksiliğe kurban gitmezsek önümüzdeki hafta sonu mâbadımı serip koltuğa boylu boyunca bütün hafta sonu yatıp, tembellik yapacağım! Temizlik falan da hak getire... Ev işlerini de kim ne yaparsa yapsın, ben hiç birşey yapmayacağım!

   Gözlerinizden öper, size benimkinden daha güzel bir hafta sonu dilerim....

   Applesodaa mübarek cumadan sundu...

   Saygılar...
 

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.