16 Ekim 2015

Evlendim, çok değiştim...


  • Evlendim ben çok değiştim. Siz söylemeden, ben söyleyeyim dedim. :) Evlendim evleneli esprilere kramp girmiş gibi herkes bunu tekrarlıyor. İlk on seferinde beni güldürse de, artık yumurta turşusunu zorla yemişim gibi bir ifadeden öteye geçemiyor mimiklerim...
  • Evlilik nasıl bir şey diye sormak isteyen olursa eğer ki casperlarım... Bakıyorum ki soran yok. :( Neyse ben gene de bahsedeyim. Bolca tahammül isteyen bir yaşam biçimi kanımca...
  • Sinirlenince kapıyı çarpıp dışarı çıkamıyorsunuz -hele ki benim gibi hiç bilmediğiniz bir yerde oturuyorsanız-. Artık herşey iki kişilik; dertler, kederler, yemekler, mutluluklar... Bazen iyi, bazen kötü. Boşuna iyi günde, kötü günde dememişler bu işin başında. Sabrın ve tahammülün, karşılıklı sevgi ve saygının yardımıyla bu işin sonu selamete varır diye düşünüyorum...
  • Neyse bu uzun, benim bile ne anlatmaya çalıştığımı anlamadığım cümleleri geçip, günlük yaşantıma gelirsek tatlımlar. Sabah 44 km yol, iş, akşam 44 km yol, ev. Eve gelmekle çilelerim sona ermeyecek elbet; kimi zaman yemek, bazen çamaşır, bazen bulaşık...
  • En nihayetinde insanoğlu her duruma ayak uydurabiliyor. Fıtratınızda güçlüyse, aşamayacağınız şey değil. (Yalnız ben 3 haftalık evliyim, bu yazdıklarım şimdiye kadar yaşadıklarımı içerir.)
  • Bu sıralar iş yerinde iki dakika dinlenecek vakit bulamamam bir yana yol da haşatımı çıkarıyor. :(
  • Geçen haftasonu evimizde ilk kalabalık misafirlerimizi ağırladık bu arada. Sevdiceğimin arkadaşları ve kız arkadaşları bize kahvaltıya gelecekti. 10:30'da geleceğiz deyip, 8:30'da kapıya dayanmalarına bir anlam veremeyerek, sinirimden öldüm. Oda ayrı bir mevzu...
  • Bu haftasonu ise ailelerimize yemek vereceğiz. Her iki ailenin tarihlerini birbirine uydurmak iki haftadır mümkün olmayınca, cumartesi sevdiceğimin ailesini, pazar da bizimleri davet etmeyi uygun gördük.
  • Şimdi tüm dualarım, kazasız, belasız, güzel yemeklerle, bir pot kırmadan, kimseyi incitmeden ve ruh sağlığımı sonunda dek koruyarak bu haftayı atlatmak üzerine kurulu... :(
  • Ey sevgili casperlarım, siz ki bunca zaman sessiz kaldınız. Bugün ne olur bana dua ediniz ki; hafta sonunu kazasız belasız atlatayım.
  • Applesodaa akşam haberlerini sundu.
  • Sağlıcakla kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.