12 Nisan 2016

Borcum çoktur bende bilirim lakin, gel böyle kabul eyle beni...

Hayatı yaşayabilmek için çok bir şeye ihtiyacımız olmadığını düşünmeye başladım bugünlerde.
Yine de düşününce bir şeyleri almak için kendimize empoze ettiğimiz ilk düşünce;
"hmm buna ihtiyacım var"...

Bir düşünelim bakalım,
aslında aldıklarımızın hepsi bir ihtiyaç mı?

Sadece ihtiyacı kadarını alıp da gereksiz harcama yapmayan insanlar elbette ki var.
Onlara olmayan şapkamı çıkarıyor,
ellerini eski Türk filmlerindeki gibi koparacak kadar çok sallamak istiyor ve 
bu sır neyse benimde kulağıma fısıldamalarını istiyorum. :)

Şahsen benim hayatta başaramayacağım bir şey varsa; o da ihtiyacım kadarını almaktır sanıyorum.
Bir şeyi almayı gönlüme koyduysam da yavaş yavaş beynime "Bu benim ihtiyacım." düşüncesini yerleştirmeye başlarım.

Huyum kurusun, müsrifim işte ne yapayım?

Velhasıl-ı sen gel bir de borcum varken gör beni.
Evlilik hazırlıklarını yaparken kız tarafının payına düşenlerin büyük kısmını borç-harç kendim aldım.
Ödeye ödeye bitiremediğim borçlarımı buraya yazmaktan parmaklarıma kramp giriyordu ki,
borç bitti.

Yemedim-içmedim demeyeceğim şimdi ama oldukça tutumlu davrandım ve de
istediğim her şeyi aldım (alamadıklarımı kızlara hediye olarak aldırdım).
En nihayetinde borçsuz evlenme emelime ulaştım.

Tam borç yok, evlilik müessesine giriş dersini de (evlilik hazırlıkları) başarı ile geçtim,
günümü gün edeceğim derken...

Diyemedim işte, altı aylık safahat dönemim bitti.
Boyumdan büyük borcum var şimdi.
Buralarda geçenlerde bahsetmiştim ev alma fikrimizden. En nihayetinde aldık.
Eee ev bu on yıldan aşağı borcu bitmiyor.

Yani şimdilerde ben yine tutumluluk yollarını arşınlıyorum.
Bu süreçte mecburiyetten değil de cidden tutumlu olmayı öğrenebilirsem bu da benim
bu işten elde ettiğim kâr olur.

Demem o ki: "Borcum çoktur bende bilirim, lakin gel böyle kabul eyle beni..."

Tutumluları gözlerinde öperim.
Benim gibi müsriflere; Allah bizlere akıl fikir ihsan eylesin der, gözlerinden öperim.
Applesodaa önümüzdeki on yılın maddi eylem planını bildirdi.

NOT: Evi temelden aldık; yani bir kaç direk, birazcık da beton şimdilik ortalık.
Seneye bu vakitler taşınma telaşıma hep beraber düşeriz.

NOTUN NOTU: Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah!

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.