18 Ocak 2022

2022'nin İlk Kitap Alışverişi

 

Kuzenim doğum günüm için bir miktar para hibe edince bende soluğu kitap alışverişinde aldım.

Konuyu bilince niyeyse bir okuma motivasyonum oluyor. Gulyabani ve Aşk-ı Memnu'yu bakalım esasında olaylar neymiş öğreneyim diye aldım.

Hiç Aytmatov okumamanın utancından kurtulmak için Cemile ve Selvi Boylum Al Yazmalım'ı alıverdim.

Merakımdan Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku ve Şükrü Erbaş nasıl okumamışım diye hayıflandığım için de Bağbozumu Şarkılarını aldım.

Tolstoy hasretime kısa bir kitap olan İnsan Ne İle Yaşar? ile son vereyim dedim.

Popüler kitaplardan okuyayım da günüm şenlensin diye; Tanrı Tavşanken, Josh ve Hazel'in Sevgili Olmama Rehberi, Rakipler, İkinci İlk İzlenimler, Sevgiler Carter'ı aldım.

Fiyatı uygun olduğu, renkleri gönlümü açtığı ve konusu sakıncalı olmazsa okuduktan sonra 12 yaşındaki kitap okuma arkadaşıma hediye ederim diye de Şeftali serisini aldım.

Tabi ki aklım alamadığım on yüz bin milyon kitapta kaldı ama neyleyelim işte. :)

Bizde durumlar böyle, sizde ne var ne yok? Neler okunuyor bu sıralar?

17 yorum:

  1. Kitaplar çok pahalı ya, millet iyi alışveriş yapıyor yine. :)
    İyi okumalar dilerim. Popüler dediklerinin hiçbirini duymamıştım. Gulyabani ve Cemile merak ettiğim kitaplar. Aytmatov' dan sadece Beyaz Gemi' yi okumuştum, çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Popüle olanlar takip ettiğim yazarların son çıkan kitapları. Hemde ne pahalı ya bazı kitaplar 100 tl ye dayanmış, şok oldum.

      Sil
  2. popüler olmayanlar zaten iyi kitaplarmış, popüler olanları ve şeftaliyi okuyunca yaz ama, onları daha çok nerak ettim, sevgili olmama, tavşanken, ikini ilk izlenim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Popüler olanlar takip ettiğim yazarların son çıkan kitapları aylık olarak okuduğum kitapları yayınlamaya karar verdim bu sene, bana şans dile Deep. :)

      Sil
  3. Keyifli okumalar. İçlerinden sadece İnsan Ne İle Yaşar? kitabını okumuşum. Okunacak çok fazla kitap var :)

    YanıtlaSil
  4. Aşk-ı Memnu'da aslında neymiş gerçekten yaşananlar :)

    YanıtlaSil
  5. İnsan ne ile Yaşar çıtır çerez tatlı bir kitap.. selvi boylum Al yazmalım benim de listemde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selvi Boylum Al Yazmalım'ı çok merak ediyorum gerçekten. :)

      Sil
  6. Al Yazmalım sevdiğim bir kitaptır. Yazarın diğer kitaplarını merak ediyorum ben de. Keyifli okumalar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  7. Aytmatov'u ben de hiç okumamıştım. Bu yüzden Toprak Ana adlı kitabını almıştım ama yürütemedim. Bu hafta yazılarımı hızlı yazıp önümüzdeki haftayı kitaplara ayırmayı düşünüyorum. İnşallah gözlüğüm kırık olmasına rağmen okumayı başarabilirim.
    Kitaptan uyarlanan bir çok yerli film var. Bu anlamda tıpkı Gulyabani ve Aşk-ı Memnu gibi motivasyonlu çok kitap bulabilirsin diye düşündüm. Kalbine yakın gelenler listene girer zaten...
    Son iki postu aynı anda okuyunca bütün bir yılın bu kitaplarla geçecek hissine kapıldım. Tekrar kolaylıklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TV miz bozuk, dizi film de pek izlemiyoruz. Bende çoğunlukla boş zamanlarımda kitap okuyorum. :)

      Sil
  8. Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku'yu ben pek sevmemiştim ama umarım sen seversin.

    Josh ve Hazel'in Sevgili Olmama Rehberi'ni yakın zamanda bir blogda gördüm ve okuma listeme ekledim. Bayılırım romantik kitaplara.

    Aytmatov çok iyi bir yazar. Eğer tarzını seversen Beyaz Gemi kitabını da mutlaka okumalısın. Bence en güzel kitaplarından biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku tam olarak Ağır Roman'la aynı dilde yazılmış gibiydi. İkisini de çok sevemedim.

      Josh ve Hazel'i henüz okumadım ama bende büyük heveslerle aldım. :)

      Aymatov Cemile'yi okudum ve çok sevdim. Sanırım her alışverişimde kitaplarını birer birer alacağım. Sonraki siparişimin ilk kitabı Beyaz Gemi olacak. Öneri için teşekkürler. :)

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.