29 Haziran 2022

Bir şarkı: Papatyanın yeri...

 

Dün akşam annemler dizi izlerken bu şarkı çalıyordu.

O an tam odaklanamadım Çınar'la oyun oynuyorduk. 
Shazam'la baktım neymiş, sonra dinlerim diye. Sabah geldiğimden beri kaçıncı kez dinliyorum bilemedim.

Kızın sesinin tonu çok hoş; şarkınında güzel, dinlendirici bir havası var.
Aynı zamanda çok eski bir şarkıymış izlenimi veriyor. -Belki de eski bir şarkının cover versiyonudur bilemedim şimdi.-
Ayrıca şarkının sözleri de çok tatlı, anlamsız bir yığın değil.

Sizin için de buraya bıraktım. 
Bakalım benim kadar sevecek misiniz?

23 yorum:

  1. Evet çok severim bende bu parçayı :)

    YanıtlaSil
  2. şu gırtlak namesi yüzünden eski bir şarkıya benzettin galiba çünkü banada tanıdık geldi.Güzelmiş teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir, Billur Hanım'ın söyleyiş şeklinden midir nedir ama çok nostaljik, hala dinliyorum. :)

      Sil
  3. Şarkıyı ilk defa duydum. Sesi güzelmiş.

    YanıtlaSil
  4. Şarkıyı bir kez dinlemek kesmiyor, kısacık yapmışlar. :) Söylemi çok güzel. Geçmişten geliyormuş hissini ben de yakaladım. Billur Yapıcı; şimdi Spotify'de buldum. Venüs diye de bir şarkısı varmış onu da dinlerim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dur bende dinleyeyim Venüs'ü. :) Yaşasın yeni keşifler.

      Sil
  5. şarkının farklı bir ambiyansı var. bende sayenizde dinlemiş oldum :)

    YanıtlaSil
  6. İlk defa duydum, sesi çok güzelmiş cidden, şarkı da güzel ama biraz üzücü :(

    YanıtlaSil
  7. Şarkıyı ilk kez duydum, çok güzelmiş:) Eski şarkıları anımsatıyor dinleyince, bana öyle geldi:)))

    YanıtlaSil
  8. Billur Yapıcı, ilk kez adını duydum ama parça güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  9. Şarkı ne güzelmiş, ismini ilk defa duydum. :)

    YanıtlaSil
  10. :) Beğenmene sevindim. Eski Türk filmi havasına katılıyorum, belki de kızın sesinden ötürü bize öyle geliyor ama bilemedim.

    YanıtlaSil
  11. Ben de ilk kez duydum. Şimdi birikmiş blog yazılarımı okurken bana arkadan eşlik ediyor. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben artık çok dinlemekten bayılmak evresine geçtim bu şarkı için.

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.