13 Ocak 2022

Başım Hoşuma

 

Yıllar evvel Ezel Akay'ın Yedi Kocalı Hürmüz filmini izlediğimde çok sevmiştim.
Filmin müziklerinin de hepsi özenle hazırlanmıştı.

Sevgili Müge Zümrütbel'in sesinden Ejderi Derya'yı o kadar çok dinledim ki ezbere bilirim.
Geçen gece oğlum artık Gel Gör Beni'den sıkılınca söylediğim hiçbir şarkı hoşuna gitmedi.
En son Ejderi Derya'yı beğendirebildik.

Nasıl oldu bilmem ama bu şarkıyı kendi kafasında ikiye bölmüş, ilk kısmı "Ejderi Derya" olarak
adlandırıyor. Fakat "Başım Bir Hoş Oluyor" diye başlayan kısmı ayrı bir şarkı gibi düşünüyor.

Biraz Ejderi Derya söyletiyor bana sonra "başım hoşuma söyle anne başım hoşuma" diye tutturuyor.
Şarkının ikinci yarısını on bin kez baştan söyledikten sonra da uyuyor.

Minik gönül adamımdan sevgilerle.
Güne bu güzel şarkıyla başlayıp güzel bir gün geçirmenizi dilerim.

Siz bu filmi yada şarkıyı nasıl bilirdiniz? Bilir miydiniz?

18 yorum:

  1. Cem Yılmaz, Yahşi Batı filminde sanırım bizde yedi kocalı Hürmüz var diyordu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmi izlemiştim o zaman ama repliği hatırlayamadım yahu..

      Sil
  2. Ben ilk defa tanışıyorum, çok hoşuma gitti teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Filmi izlemedim ama Ezel Akay' ın tarzını severim. Şarkı da gayet güzel.

    YanıtlaSil
  4. duymadıydım, piki öğrenelim gönül adamı sayesinde, başım hoşumaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklıma başım hoşuma dedikçe Kemal Sunal'ın "fes başıma" repliği geliyor. :D Deep'in bilmediği bişey buldum. Koşun koşun gelin. :D :D :D

      Sil
  5. Filmi de şarkıyı da bilmiyordum. Her ikisiyle tanıştırdığınız için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Filmi de şarkıyı da severim. Keyifli vakitler olsun o zaman.

      Sil
  6. Bu şarkı ara ara dilime takılır. Ne hoş tesadüf oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Tesadüfleri severim. Benim de zaman zaman aklıma gelirdi. Şimdi bir süre Çınar sağolsun gündemden inmez bizim evde. :D

      Sil
  7. Filmi hatırlar gibiyim. Ama izlemedim :) Şarkıyı ilk def duydum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel keyif geçirmelik bir zaman dilimi planlanıyorsa izlenebilir. Sevmiştim zamanında ama aklımda en kalıcı olan yanı bu şarkıdır ne yalan söyleyeyim. :D

      Sil
  8. Ejderi Derya parçasını ilk kez dinledim. İkinciyi dinliyorum şu an. Şarkının ortasında bir es veriliyor. Acaba bu yüzden mi kafalar karışıyor diyeceğim ama sebebi bu değil galiba :)
    Çok teşekkürler canım, sanatçıyla tanışmak hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Vallahi bir faydamız dokunduysa ne mutlu. Bu filmin bütün müzikleri güzel. Hiç bilemedim es kısmını..

      Sil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.