15 Temmuz 2014

Günaydın Türkiye :)


  • Bir haftadır buraları terk eylemiştim. Döndüm, dolaştım yine size geldim. :)
  • Bu bir haftada hasretten yandım, tutuştum. Sevdiğimin yanına gittim, geldim. 81'den aşağı düştük artık bende şehirleri saymaya başladım. Hareketli bir hafta oldu diyebiliriz.
  • Afyon'un kuru sıcağında sevdiğimle beraber yandık, kavrulduk. :) Tamı tamına 574 basamak çıktım, birde indim. Ey aşk sen nelere kadirsin. :) Afyon Kalesi'ne çıkmak basit iş değilken, inmek de kolay değil canlarım o kadar yüksekten inerken insanda hafiften hafiften bir baş dönmesi nüksediyor. Bastığın yere dikkat etmek zorundasın yani.
  • Gün sıcaktan yanarken, sevdiceğim bizi güzelce gezdirdi. Tabii sevdiğime giderim de eli boş mu giderim. Kova kova kek, poğaça, börek, sarma götürdüm kızlar. Sevdiğim bol bol yesin diye...
  • Kayınpederimle çok orjinal fotoğraflar çekindik. Gözlüklerimiz gözlerimizde turist edasıyla gezdik Afyon'u. :)
  • Şimdi yolculuğun mahmurluğu hala üzerimde, aklım Afyon'da, kalbim Afyon'da...
  • Son demleri bu ayrılığın da ama işte, yine de zor geliyor hala bana... Bazen kara kara düşünüyorum, bazen düşünmeden günün akışına bırakıyorum kendimi, bir bakıyorum ki günün sonu gelmiş. Hayırlısıyla bu zorunlu ayrılığında sonu gelse de içim de bir rahat etse artık...
  • Akşama İpek Böcüğü'm iftara geliyor. Ayşe eğer bu satırları okuyorsan ben çok uzakta değil, akşama evdeyim. İftara beklerim. :)
  • Hepinizi öperim. Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.