16 Temmuz 2014

Güzel günlerimiz olsun...


  • Dün gece sahura kalkamadım, ağzımın içinde nereden geldiğini bilmediğim bir yara var ve yapmam gereken milyonlarca iş beni beklerken içimdeki çalışma isteği yine alıp başını nereye gitti bilmiyorum...
  • Güzel günler istiyorum. Şöyle huzurlu, neşeli ve rahat, bolca çalışabileceğim günler...
  • Çalışma isteğim benden bağımsız hareket ettiğinden, inanın ki iş yapmak için kendimi zorlamam gerekiyor.
  • Neyse bu sıkıntılı konuyu geçelim de ne anlatacaktım... Hıh şey, çeyiz hazırlıkları tam gaz devam ediyor kızlar. Düğün tarihi de neredeyse belli oldu. Daha büyük hazırlıklara geçmediğim halde evliliğe kalkışmak bile çok meşakkatliymiş, ben bunu anladım. Yani demem o ki evlenmeden önce bir bilene danışınız..
  • Haftasonu yapmam gereken 60 tane kurabiye var ve ben bende değilim. Ayrıca cumartesi yatılı misafirim var, pazar günü de kuzenimin doğum günü sebebi nedeniyle iftara gideceğiz. Hayat çok zor...
  • Ajandamın yoğunluğunu görüyorsunuz ya ayrıca bu akşam iftara davetliyiz ve yarın akşam da kayınvalideme geçmem lazım.. Hmm benden bir kopya daha olsaydı hiç fena olmazdı...
  • Şu içimdeki isteksizliği Allah alsın diyerek, gideyim de kendimi biraz daha çalışmaya zorlayayım. Hepinizi öperim. Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.