23 Nisan 2011

yoruldum...

  • Uzun bir aradan sonra ben yine geri geldim... Blogumu mahkeme kararıyla engellediler ya kaçtı gitti bütün yazma hevesim. Bi kaç şiir ekledim ısınırım belki diye ama bu akşama kısmetmiş işte sevgili okurlarım. -Sahi okuyan var mı??-
  • Neyse dostlarım uzun lafın kısası geldim evime İstanbul'dayım işte. Ama sanki ne gelebildim ne de orda kalabildim. Ruhum sıkıştı kaldı bi yerlerde bende bilmiyorum valla nerede? Dönüş yolunda arayıp buluvercem artık. Ya da öyle olmasını umuyorum diyelim.
  • Bazen bazı şeyler çok ağır geliyormuş insana. Taşıyamayacağımdan fazla yükleniyorsun bana hayat! Bu işin sonunda ya sen ya da ben? Bakalım kısmet kimeyse artık!
  • Herkesten azıcık bıktım, usandım! Hatta azıcık değil bayağı bayağı bıktım! İnsanların gereksiz kaprislerinden, kendilerini olmadıkları halde bir şey sanmalarından, dev aynalarına bakıp da ortalarda dolanmalarından! İnsan olun azıcık yahu!! 
  • Öyle bir yorgunluk var ki üzerimde biri beni sarsıp da kendine gel artık desin ne olur..
  • Ayrıca bu kızların alışveriş işi hiç de iyi bişey değilmiş isteğim dışında sürüklenince anladım. Gerekli gereksiz ne varsa alıyoruz. Bişey de beğenmiyoruz. Kız milletiyiz işte biz ya.. Allahım sen bizlere akıl ver yarabbim...
  • Üsküdar-Kadıköy hattında çalışan dolmuş şoförü bey amca neden bu kadar sinirlisin ki sanki he? Bende sinirliyim ama sana sarmıyorum dimi! Sende yolcularına sarıp durma rahat bırak insanları yahu bindiklerine bineceklerine pişman oldular!! -He diyorsun ki sen sanki o adam okuyo bunu şimdi demi?? O okumuyo ama sen okuyosun o sinirli amcaya yarın bi gün denk gelirsen selamı vardı dersin hadi naş!!-
  • Evimizin dış cephesinde çalışırken uydu antenimizin kablosunu kesen işçiler size sesleniyorum! Yarın sakın gelmeyin buraya iskelenizden aşağı su dökmezsem bende hıh!!
  • Hepinize hayırlı akşamlar diliyorum. Yeni yazılarımla gelirim bi ara inşaallah bana güven olmaz beklemeyin siz...
P.S: Bu akşamın şarkısı Karmate grubundan 'Nayino' zahmet edip de yazılarımı okuyan herkese gelsin.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.