7 Nisan 2011

Yenilenmek Zamanı Şimdii :))

  
 Yeni bir aşk, yeni bir iş ve yine gülecek bir neden lazım. :) İşimiz de çok bugünlerde Allah'a şükür projelere yetişemez olduk. .s Gülecek bir nedenimiz de olur her zaman malum bizim hayatımız komedi tadında. :) Senaryoyu kim yazdı bilmiyorum ama on numara!! :D Gülüyorum, gülüyorum...
  
 Her şeyi, herkesi yeniliyorum. Bazı beğenmediğim kısımlar var kesip atıyorum. Yenilenmek zamanı şimdi benim için kusura bakma ama seni hiç tınmıyorum!! .p.p Yaptıklarımı beğenmiyormuş elma kurdu... :) Umurumda değilsin inan kendi sahte hayatında sana mutluluklar diliyorum.... 

   Günün Özlü Sözüsü: 'Gidiyor musun? Git! Soytarısı gitti diye kralın sarayı yıkılmaz!!' :D :D 

1 yorum:

  1. Haksız yere bu kadar hakaret.. Peki bakalım öyle olsun.. :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.