16 Ağustos 2013

Bir günüm de güzel geçmesin mi?

   Günün anlam ve önemine uysun diye Niyans'ın blogundan çarptığım şu resmi koydum ama siz gelin bir de bana sorun hallerimi...
   Bir günüm de sorunsuz geçip, gitmesin benim zaten..
   Bir patronum var ki anlatamam ama görmenize de ciğerim dayanmaz. Böyle deli bir kadın ben görmedim. Bağırmadığı takdirde işlerin yürümeyeceğini sanıyor kendisi. Ve tabii bu sebepten iş yürüsün diye veryansın ediyor ofisin ortasında...
   Bir aksilik çıkmadan şu günü tamamlasak dedim de.. Eh işte dedim ama kime dedim. Yine bir aksilik yine bir problem. Hep bir sıkıntı. Ottur, çöptür derken bugünkü problemimiz de Çiçek Sepeti'nden çıktı. Böyle solmuş, kötü çiçekler gönderiyorlar. Almayın ordan birşey ben yandım siz de yanmayın...
   Bu akşam bacılar İskenderun yolcusuyum. Uzun uzak yollar gideceğim..
   Hepinizi öper. Tatlış haftasonları dilerim.

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.