5 Haziran 2014

Bilmezler nasıl aradık birbirimizi, bilmezler nasıl sevdik, iki yitik hasret, iki parça can.

demiş Ahmet Arif.
Son 118 gün.
Özledim.

Sıkıldım...


Bir günde 1440 dakika var.
Bunun 540 dakikasını iş yerinde geçiyorum.
Şu anda işten çıkmama 270 dakika var.
Böyle düşününce çok gibi gelmiyor
lakin
saat hesabına vurunca 4,5 saat demek.
:(
Evet, pek kendimde değilim sanırım...
Eve gidip, yatasım var.
Günü güzelleştirme çalışmalarına
burada
son vermiş bulunuyorum.

Sevgiler.
Applesodaa.

#şiirsokakta


Bugünü güzel bir gün yapalım. :)

   Beni bilenler bilir, hava kasvetli oldu mu aklım da başımda değildir. Bu kasvetli havalar içimi huzursuz ediyor.

   Yağmur yağdı diye hayatımda bir ilki gerçekleştirerek tam seviniyordum ki, su seviyesinin yükselmesi için yağmurun uzun süre ve hızlı değil de daha yavaş yağması gerektiğini öğrendim. Yani hala yağmurdan hoşlanmıyorum. 

   Günü güzelleştirmek adına sabah güzel bir kahvaltıyla çay içtim kesmedi. Ofistekilerle şakalaştık, güldük. Gene olmadı. Kurabiye yapamayacağım için şu anda, hazır yapılmışını yemeye karar verdim. :) Dans edemeyeceğim ofisin orta yerinde bu maddeyi geçelim lütfen. Bundan sonra küçük küçük düşüneceğim birazcık. Bir gökkuşağı çizemem içimden gelmiyor ama bir şeyleri tamamlama kısmını yapacağım sanıyorum.

   Akşama kara kuzumla Beşiktaş'ta biraz vakit öldürüp, içimizi rahatlatacağız. Havanın kasvetini içimden atamadım bari gezeyim olacak bizim durumumuz biraz. 

   Bu kadar saçmalamak yeter, neyse gidip biraz çalışayım bari canlarım. Öperim. Applesodaa.
3 Haziran 2014

"Hadi gel, tut ellerimi, benimle yan. Benimle meydan oku her çaresizliğe. Benimle uyu, benimle uyan. Ben bir eylül, sen haziran."

demiş Ümit Yaşar Oğuzcan.
Bir haziran geçsin, bir de eylül sonrasında hiç ayrılmak yok sevdiğim.
Son 120 gün.
30 Mayıs 2014

#şiirsokakta


Cumalar Candır!


  • İyi akşamüstleri dilerim canlarım. Şu anda klimanın esintisi tepeme tepeme vururken, başımda bir ağrı, midemde bir başkası dolanırken, akşama evde yapılacak bir dolu iş beklerken olmak istemediğim tek yer olan ofisten sizlere canlı bildiriyorum.
  • Hayır iyi değilim. Bu mübarek ve kutsal cuma gününde olmak istediğim son yerde bile değilim, ofisteyim... Havanın bu karamsar halleri ise beni benden aldı...
  • Sabah şarıl şarıl yağan yağmurdan sonra işe gitmek için çıktığımda bir de güneş açmadı mı "Allahım hikmetinden sual olunmaz ama sen de mi bizimle eğleşiyorsun." diye düşünmeden edemedim. (Maddenin notu: Bu replik "Hükümet Kadın'da Demet Akbağ tarafından söylenmektedir.) 
  • İşlerimi bir türlü toplayamadığım, hatta elimin işe varmadığı bir gündeyim. Yeniden yağmurun başlamasına müteakip kendimden komple geçtim.
  • Selamlar eder, bu birbirinin tekrarı maddelerden oluşan yazı için affınıza sığınır, gözlerinizden öperim.
  • Applesodaa.


29 Mayıs 2014

Bugünlerde...

   Çalışmak istemiyorum! Şöyle bir, iki ay git tatil yap deseler bana dünyanın en mutlu insanı ben olurum herhalde...

   Sabahları hava aşırı sıcak olmuyor mu sizce de?? Şahsen ben bu sabah evden işe gelene kadar kan ter içinde kaldım ve terlemekten nefret ediyorum... :(

   Bu haftanın her gününü cuma saydım da yaşadım. Nasıl bir cumaya gelme isteği ise içimdeki varın siz düşünün artık...

   Küçük Süprizler Dükkanı olarak bir baby shower etkinliği işini aldık canlarım. İlk kez bir baby shower etkinliği düzenleyeceğiz. Bebek bezlerinden pasta yapmak için çok heyecanlıyım şu anda. :) Ayrıca lisedeki öğretmenlerimiz etkinliği düzenlememiz için bizi tuttular. Yani herhalde, galiba, sanırsam biz bu işten ekmek yiyeceğiz eninde sonunda. :)

   Arkadaşlık adının altına sığınıp da, arkadaşınım kisvesiyle atılan her kazığın içimizde yeri ayrıdır. Elbet yaptıkları da onlara dönecektir. Çünkü bu böyledir. Böyle olduğu bilinir. "Ne ekersen, onu biçersin." diye boşuna dememişler.

   Son olarak resimdeki söze canı gönülden katılıyorum.

   Hepinizi sevgiyle kucaklarım... Applesodaa.

"Eksikliğim çoktur ben de bilirim, eksiklikle kabul eyle gel beni."

demiş Pir Sultan Abdal. Son 125 gün...
28 Mayıs 2014

#şiirsokakta


27 Mayıs 2014

Bugün karamsar yanımdan kalktım, karamsar yanıma yatacağım yine.


Aslında kendi içimde değil, şu dünyada, dünya sıkıntılarında, insanların bitmez tükenmez isteklerinde, egolarında, bencilliklerinde kaybolmuş hissediyorum. Hatta aslında o kadar bıktım ki hissetmiyorum da, öyle bir boşvermişlik hali işte anlatamıyorum...

Belki de...

Bugün günlerden çok cuma sanki...
Çok da anlamsız bir cümle olsa da cuma gibi hissediyorum işte.
Yenge oldum canlarım. Minnacık, tatlış bir bebişimiz var artık.
İçimde de devasa bir sıkıntı var. Çok ağır geliyor.
Üşüyormuş gibi hissediyorum sürekli ve her yanım acıyor. Hasta oluyorum galiba.
Yollarda, evde, her yerde boş kalan zamanımda kitap okuyorum, böylece kendi sıkıntılarım aklıma gelmiyor.
Ciddi ciddi psikologa gitmeyi düşünüyorum ama maddi külfetinin altından kalkabilir miyim henüz emin değilim...
Ayın son haftası olması sebebiyle bu haftayı sevmiş gibiyim biraz.
Gri eşyalarımın ikinci taksitinin günü geliyor. Ala ala bitiremedim şu çeyizleri dertliyim, kederliyim.
Ve ne ara mayıs da bitti? Biz daha yılbaşını yeni geçmemiş miydik yoksa ben orada mı kaldım??
Çok yorgun, bıkkın, usanmış hissediyorum. 
Ben bebişi görmeye gidiyorum.
Sevgiler.
Applesodaa. 

"Gözyaşı bilmez neden aktığını. Ama göz bilir neye ağladığını."

demiş Kahraman Tazeoğlu. Son 127 gün. Bazen ağlarken de bekliyor insan.
23 Mayıs 2014

#şiirsokakta


Cumalar Candır!!

    O işten çıkarılma bir gün benimde başıma gelecek. Bu şirkette iken hevesle bekliyorum. Yani bir insan bu kadar mı işten çıkarılmak ister? İstiyorum!! Beklersen gelmiyor ama güzel günler gelecek, gelecek biliyorum...

   Patronum olacak cadalozun yeni başlattığı bir uygulama yüzünden her sabah bir saat telefonda kendisine rapor veriyorum. İçime ifritler oturdu, darlanıyorum...


   Güneşli bir cumada ofiste çalışmak en son istediğim şey bile değil. Sizinde öyle biliyorum...

   Sevdiceğimin askeriyede geçirdiği yoğun günler nedeniyle sesine hasret kaldım. Özlüyorum, hüzünleniyorum. Hüzünlendikçe daha da çok özlüyorum...

   Yarın Küboşcum için nişan tepsisi vs. alışverişine çıkacağız. Ardından da hafta sonu yapacağımız pasta için malzeme alışverişi yapacağız. Bir insanın her günü mü yoğun olur canım bilmiyorum ki??

   Göbeğimden kurtulmak istiyorum ama istiyorum ki kendisi kaybolsun.

   Bugün sabahtan patron tarafından devre dışı bırakıldığımdan daha fazla devam edemeyeceğim. Sevgilerimle güzel hafta sonları diliyorum...

 

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.