23 Mayıs 2014

Cumalar Candır!!

    O işten çıkarılma bir gün benimde başıma gelecek. Bu şirkette iken hevesle bekliyorum. Yani bir insan bu kadar mı işten çıkarılmak ister? İstiyorum!! Beklersen gelmiyor ama güzel günler gelecek, gelecek biliyorum...

   Patronum olacak cadalozun yeni başlattığı bir uygulama yüzünden her sabah bir saat telefonda kendisine rapor veriyorum. İçime ifritler oturdu, darlanıyorum...


   Güneşli bir cumada ofiste çalışmak en son istediğim şey bile değil. Sizinde öyle biliyorum...

   Sevdiceğimin askeriyede geçirdiği yoğun günler nedeniyle sesine hasret kaldım. Özlüyorum, hüzünleniyorum. Hüzünlendikçe daha da çok özlüyorum...

   Yarın Küboşcum için nişan tepsisi vs. alışverişine çıkacağız. Ardından da hafta sonu yapacağımız pasta için malzeme alışverişi yapacağız. Bir insanın her günü mü yoğun olur canım bilmiyorum ki??

   Göbeğimden kurtulmak istiyorum ama istiyorum ki kendisi kaybolsun.

   Bugün sabahtan patron tarafından devre dışı bırakıldığımdan daha fazla devam edemeyeceğim. Sevgilerimle güzel hafta sonları diliyorum...

 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.