22 Kasım 2011

Ne yapsam olmuyor!


  • Ne yapsam olmuyorsa; olmadığı yerde mı bırakayım? Yoksa oldurana kadar mı uğraşayım??
  • Ne yapsam olmuyorsa; olmayacaksa.. Sonuna kadar mı savaşayım?? Olmazsa; uğraştım, savaştım peşinde koştum bu işin mi derim??
  • Ne yapsam olmuyorsa; bundan sonra ne yapsam da olmaz mı acaba bilir misin??
  • Ne yapsam olmuyorsa; hiçbirşey mi yapmayayım?? Yoksa elimden gelenden de fazlasını mı ortaya koyayım??
  • Ne yapsam olmuyorsa; olmadığı yerde mi bırakayım?? Yenileyim mi?? Yoksa zaten baştan yenik mi başladım??
  • Ne yapsam olmayacaksa; neden uğraşayım?? Olacaksa olsun artık daha ne yapmalıyım?? 
  • Ne yapsam olmuyor. Bazen değil hiç olmuyor. 
  • Ne yapsam da olduramıyorsam, boşa kürek çekiyorsam.. Bana ümit verip de yola çıkaranın ağzının orta yerine çakayım! Çakayım değil mi yapayım??

P.S: Ne yapsanız da olmaz ya işte bazen, olsun diye ölseniz de olmaz. Hayat sizi umursamaz ya bazen, gelin bana o zaman sizin yerinize de okkalı bir küfür basayım.. 

P.S: Amaçsız bir posttur. Her devede kulak, her gülde diken, her postumda da bir mana aramayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.