21 Kasım 2011

Günlerden bugün...


  • Bugün kargalardan önce kalktım kahvaltı yaptım. Sokak köpekleri uyanmadan yoldaydım. Bu nasıl bir iş ben anlamadım. Cümle alemin uykuda olduğu saatte biz kime hizmet vermek için işe gittik bilmiyorum. He o saatte daha yüzler yıkanmadan, gözlerdeki uyku akmadan hizmet almak için arayanlara bir anlam verebildim mi? Veremedim. Veremiyorum.
  • Gökmen'im canavarım dün beni aradı. Sesini yediğimi oyuncak müzesine götürmeye karar verdim. Biliyorum kendini kaybedecek. Biliyorum sinir harbi geçirip, bin pişman olacağım. Ancak bütün riskleri göze aldım. Sıpamla beraber gezmeye gideceğim ben. Zaten o pişmanlıkla on yüzyıl evden çıkmam ya o da ayrı tabi canım.
  • Hayat güzeldir. Hayat devam ediyor.. Bilimum içinde hayat geçen güzelim cümleleri şuraya yazasım var. Bazen tam da herşey yolunda gitmeye başlar. Aman nazar değmesin de tam da o bazen noktasındayım işte. :)
  • Alerjik olaylarla başbaşa vakit geçiriyorum şu aralar. Alerjim yeni bir boyuta ulaştı desek daha doğru olur aslında. Bilmiyorum ki bende nedir bunun sebebi, su içsem alerjim azıyo galiba artık. .s
  • Pek yazasım mı yok nedir. Bir saattir bir yazıyı bitiremedim. Gideyim en iyisi ben iş güç beklemez malum kargalardan erkenciyiz bu hafta zaten.
  • Bizim Yenge'den bir sözle bitiriyorum bu postu. "Katranı kaynatsam olur mu şeker? Cinsine yandığım, cinsine çeker." Bu sözün neresi beni cezbetti bilemiyorum ama oldu bir yakınlaşma aramızda ve zaten söz de blogumun sağ tarafında ebedi yerini aldı. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.