5 Haziran 2014

Bugünü güzel bir gün yapalım. :)

   Beni bilenler bilir, hava kasvetli oldu mu aklım da başımda değildir. Bu kasvetli havalar içimi huzursuz ediyor.

   Yağmur yağdı diye hayatımda bir ilki gerçekleştirerek tam seviniyordum ki, su seviyesinin yükselmesi için yağmurun uzun süre ve hızlı değil de daha yavaş yağması gerektiğini öğrendim. Yani hala yağmurdan hoşlanmıyorum. 

   Günü güzelleştirmek adına sabah güzel bir kahvaltıyla çay içtim kesmedi. Ofistekilerle şakalaştık, güldük. Gene olmadı. Kurabiye yapamayacağım için şu anda, hazır yapılmışını yemeye karar verdim. :) Dans edemeyeceğim ofisin orta yerinde bu maddeyi geçelim lütfen. Bundan sonra küçük küçük düşüneceğim birazcık. Bir gökkuşağı çizemem içimden gelmiyor ama bir şeyleri tamamlama kısmını yapacağım sanıyorum.

   Akşama kara kuzumla Beşiktaş'ta biraz vakit öldürüp, içimizi rahatlatacağız. Havanın kasvetini içimden atamadım bari gezeyim olacak bizim durumumuz biraz. 

   Bu kadar saçmalamak yeter, neyse gidip biraz çalışayım bari canlarım. Öperim. Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.