25 Haziran 2014

Şıkır şıkır...

   Her ne kadar bugün kırmızı giyinmemiş olsam da giydiğim mavi bol paça pantolonun etkisiyle kendimi şıkır şıkır hissediyorum. :)
   Bu bol kıyafetlerle kendimi mutlu hissediyorum 
nedendir bilemedim de...
   Zira o etki de az kaldı söndü, sönecek çünkü Blair Cadısı iki günlük Ankara seyahatinden döndü. 
Şu anda hava limanından buraya doğru geliyor.
   Benim içimdeyse pılımı pırtımı toplayıp, koşarak uzaklaşma 
isteği baş göstermeye başladı. :(
   Çalışma hayatından beni soğuttularsa bu benim değil 
onların suçu utansınlar bence...
   İş görüşmesi yaptım ciğerparelerim, lakin pek de umutlu değilim olacak gibi durmuyor. Oysa ki firma 
Koşuyolu'ndaydı ve bende pek hoşlanmıştım yerinden. 
   İş görüşmesinden çıktıktan hemen sonra öyle böyle değil sıkışarak tuvalet ararkan Hababam Sınıfı Müzesi'nin orta yerine sadece ve sadece ben düşebilirdim zaten canlarım. :) 
Kısa havadislerimi sunar, gözlerinizden öperim canlarım.
Sevgiler, Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.