28 Mayıs 2011

Yalan Yanlış İşler Bunlar!!

   Bu feysbuk bana iyi gelmiyo arkadaşım yaa!! Şimdi gezerken şu sözü görüverdi gözlerim:
   "Şimdi söndü ışık, sustu dudağımdaki sen çalan ıslık.. Ve sen, dünya ahiret 'acımsın' artık." altında da Murathan Mungan yazıyor. Dönmeye başladı beynimin pervaneleri! Olamaz diyorum yahu bu işte bir yanlışlık var! Bu söz bir başkasınındı sanki derken hatırladım tabii ki de. Son günlerdeki yeni takıntı yaptığım şairciğim 'Emre Gökçe'nin' Yargâh kitabının kapağında yazıyordu.. Hemen googled ettim Uludağ Sözlük'te şiirin tamamını buldum. Bitti şiirinin son kısmına ait bir söz parçacığı.. Peki ne olmuş caanım, güzelim söz alınmış Murathan Mungan'a mal edilmiş.. Gelemem böyle şeylere canım. Adam gibi paylaşım yapın yapıyorsanız da! Hazır aklıma gelmişken o sayfaya da bi fırça çekeyim şu yazı işimi bitirince ben! Ara verdim bu yazıya gittim verip veriştirdim o paylaşımın altında ohh be rahatladım şimdi.. Doğru düzgün paylaşım yapsınlar ama dimi canım... 
   Daha yazıyı yayınlamadan ben onlar hatalarını düzelttiler.. .) Hahahh aklımı seveyim.. Muah bana! Bunu üzerine bi kahve içerim ben canlar hadi bbyy!

2 yorum:

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.