6 Mayıs 2011

Kalk, geç karşıma, aç gönlünü, dön gel yavaşça..

  • İnsanlarla ilgili problemlerim var benim!! Bugünlerde etrafımda insan göremiyorum sanki?? Herkes nerede? Tamam hatırladım.. İnsanlıktan çıkmışlardı. O yetmiyormuş gibi birde beni de çileden çıkarıyorlar.. Varlığından rahatsız oluyorum ayrılığı bile beceremeyen insan! Laf gideceği yere gitti herhalde.. Kalk, geç karşıma, aç gönlünü, dön gel yavaşça dünya kaç bucakmış göstereyim sana!!
  • Resimdekinden bi tane de ben istiyorum. Düşünsenize eve geliyorsunuz kapınızda böyle bir süs var. Bi yandan kapıyı açmaya uğraşırken bi yandan da yersin.. Bunlardan bi milyon tane almalıyım bence.. Yaşasın jelibon yemek!! :))
  • İçimde bi sıkıntı var.. Sebebini biliyorum canım şu anda ders çalışıyo olmam gerekirken zamansız işler peşindeyim ya işte o beni içten içe rahatsız eden.. Hani bi his vardır ya hiç çalışmak gelmez içinden. Ama çalışmadığın için de ince bir pişmanlık duyarsın derinden.. Kahretsin sorumluluk sahibi bi insanım ben.. .p
  • Desemde siz inanmayın canım. Neyse olcak işe bakalım a dostlar. Blog yazarı olmak da zor iş vesselam.. Yazı yazmak için bişeyler olması lazım ama hayatım statik konumunda oldukça durağan. Şikayet ettiğim falan yok şekerim yanlış anlama hemen esin kaynağı bulamıyorum sadece anladın??
  • Neyse canım dünya yerinden oynuyo biz burda ne işler peşindeyiz. Ladin öldü diye bi dünya yaygara koptu. Bu konuda yorumsuz kalmak istiyorum. Ne desem nafile, ettiğini buldu işte.
  • Ama Katie'nin bugün okuduğu bir haber var ki yorum yapmasan içimde kalır. Noella takma adlı 21 yaşında bir genç kız eğitim için bekaretini satıyormuş 50.000 Euro'ya şartlar martlar yazıyo işte haberde. Habere yorumum şu ``Hayırlısı olsun canım... Daha ne diyim. Tövbe yarabbi...
  • Klavyemin p harfini söktüm taktım yola geldi namussuz. Ama şimdi k harfinde bi sorun var. Bütün k'lar mı kadınlara karşı yahu?? :)) Seni de sökerim hiç dayılanma bana he.. .D
  • Neyse canlarım haberlerdi, inatçı klavyemin basmayan tuşlarıydı derken yoruldum ben. Gidip biraz daha gossip girl izleyim de kendime geleyim canım. :))
                                                                                                           iyi geceler dilerim canlarım
                                                                                                              exxo exxo sassy girl :)

Günün Sözüsü:   Seni bulmaktan önce aramak isterim.
                           Seni sevmekten önce anlamak isterim.
                           Seni bir yaşam bitirmek değil de,
                           Sana hep hep yeniden başlamak isterim.

                                                                       Özdemir Asaf 
            

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.