3 Mayıs 2011

I'm so kinky or curious :))

  • Bu başlıkta neyin nesi diyen okurum seviyorum seni . .p Google amcanın yaptığı çeviriye göre ikisi de garip demek ve evet ben bugünlerde oldukça garip davranıyorum. Kendi kişilik bozukluğuma henüz bir çözüm getirebilmiş olmasamda atlatacağıma inancım tam.. Umarım yani.. Neyse en mutlu anında birden insanın gözlerinin dolması hiç hayra alamet bişey değil hemde hiç sebep yokken biliyorum o yüzden fix me darling please.. .)
  • Neyse dostlar velhasıl-ı kelam sinirliyim bu akşam!! Nedense bir şahıs sürekli feysime girip girip arkadaşlarımı siliyor ve ben mahcup durumda kalıyorum.. Bunu yapanı bi bulursam varya fena olacak!! Neyse ki yetenekli insanlar var çevremde de sağolsunlar superman gibi yetişiyorlar herşeye canımm. :)
  • Bugünlerde depresyona girdim! Küboş'un yokluğunda hiçbirşey yapamıyorum.. .s O olmayınca kimse bana ders çalış baskısı oluşturmadığından dolayı bu gidişle sınıfta kalmam an meselesi.. O my dear god!! Where r u Küboş?? Ahh! Üzgünüm, evet hatırladım o depresyondaydı.. Değmeyen insanlara kalbi değdiği için.. .s
  • Bu hafta okulda ders olacak mı olmayacak mı tartışmaları yaşıyoruz. Sanırım olmayacak ama projeler bizi mahvetti..
  • Kendi acımda boğulmak üzere huzurunuzdan ayrılmak istiyorum.


                                                                                           Bütün sıkıntılarımla iyi geceler diliyorum...
                                                                                                                   sassy girl

P.S: Evet ben sıkıldığımda sende sıkılmak zorundasın burnu havada okurum. Beğenmiyorsan çarpı işaretinin yerini biliyorsun durma..

Gecenin Sözüsü: Birisiyle mühürlenmek onu gördüğünde her şeyin değişmesi gibidir. 
                            Bir anda seni gezegene bağlayan şey yer çekimi değil, o olur.
                                                                                                  [Alacakaranlık]

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.