26 Mayıs 2011

:)

  • Aşkın, seninle ödüllenemeyen yanıydı yalnızlık. Ardı, nefes kesiği. Ötesi yara, berisi bere, dahası izdir.        -Emre Gökçe-
  • Beni beni böyle bir gecede öldürmeliydin
    Bir cennetten bir cennete geçmeliydim
    İtirazım olmazdı
    Sürgünleri bana vermemeliydin.
    Beni beni böyle bir gecede öldürmeliydin
    Ayrılık çığlıkları kanımı dondururken
    Gemilerimi yakacak çılgınlıklarımı gemleyip
    Kendime ve sana en mutlu bölünmeleri vaat etmiştim
    Benden armağan olacak bütün bensizlikleri reddettin
    Ve ben hiç bilmediğim dokunuşlarınla yüreğimden izlerini kazıdım
    Bu sonu önce ben yazdım!!
    -Kahraman Tazeoğlu-
  • Bu şiir 'Kalp Dönmesi' adlı kitaptan..
    Veda
    Sende boş sayfalar kaldığını biliyorum, ikimizden
    Veda
    Ağıt yakma, üzülme
    Akıtma gözlerinden yaşları,
    Gidersem bir gün,
    Yine her bahar koynumda çiçeklerle dönerim sana
    Elveda 
    Sen bana geçmiş ben sana
    ve da
    Ayrı yazılır bazen...
  • Bu da klasiklerden olsun.
    Öperek uyandırdım bu sabah ayrılığı. Fırından yeni çıkan bekleyişler satın aldım.
    Kırmızı mavi ekoseli yalnızlığımı serdim masaya.
     Manzaraysa ayrılığa sıfır! İşte her şey hazır.. Acılarımla iki lafın belini kırdık. Yokluğunda bir kuş sütü eksik.. Yalnızlığım ve ben; seni çok bekledik...  -Cemal Süreya-
  • Âşık Fatih olursa eğer, Mâşukun bahtına İstanbul olmak düşer... demiş de 'Nazan Bekiroğlu' öyle aşığı nerden bulacaksın bu devirde?? Peh!!
  • Ama Nazan Bekiroğlu bi de şöyle demiş;
    'Kahramanı sen olsan da, hikaye benim!!' Haha! Anladın mı güzelim?? .)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.