22 Ekim 2013

Bu gidişin dönüşü yokta ondan canım.. :)

  • Bu şarkıyı günü şarkısı olarak seçtim. Hepinize armağan ettim casperlarım.. :)
  • Yakınlarda sevdiceğim gelecek kavuşacağız diye mutlu mutlu musmutluyum.. :) Musmutlu diye bir kelime olmadığını elbet biliyorum şekerim ama mutluluktan patlamak üzereyimi betimlemek için kullandım gitti. Ay niye açıklama yapıyorsam aaa burası benim yerim, ben ne dersem o olur! 
  • Maddeli yazdığımdan konu biraz daldan dala şeklinde seyredecek idare ediverin gari. :)
  • Öncelikle "Güneşi Beklerken" izlediğim tek Türk dizisi. İdi. Artık izlemeyi düşünmüyorum. Türklüğün şanındandır illaki işleri iyice sarpa sardıralım. İzleyiciyi çıldırtalım da sonra sevenleri kavuşturalım olayına girdiler. Bende sıkıldım. Oysa ki şeytanın bacağını kıracaktım bende Türk dizisi izleyecektim ama olmadı olmadı olmadı... Benim sadık yarim Olivia Dunham'dır. :)
  • Sonra şu aşağıdaki reklama bir bakalım şekerlerim. Allah'ım bu Gülse Birsel'i nasıl Türk usulü pataklayarak sevmek istiyorum bir bilseniz. :) Bu ne kadar güzel bir reklamdır canım. :)


  • Bugün bir sevgi kelebeği halindeyim. Her cümlenin sonunda bir gülücük var fark ettiğiniz üzere. Bununda sebebi sanıyorum sabah sabah muhasebe departman sorumlusuna verip veriştirmemdir. Doldum artık ama napalım kısmet onaymış..

  • Bu yukarıdaki resim de benden tüm aşıklara gelsin..
  • Selamlar, saygılar. Herkese benden çay.. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.