7 Ekim 2013

Evim.net siparişi teslim etmeme konusunda çok net!!


   Evim.net sitesinden yaptığım nevresim alışverişimin sipariş tarihi 18.09.2013. Eylül bitti ekimin 7'si oldu hala bir yanıt yok siteden. Ama siteye çarşaf çarşaf üç gün içinde kargo yazmasını biliyorlar.

   Siparişim ne zaman teslim edilecek dediğimde aldığım yanıt:

  • Değerli Üyemiz,
    Konunun aciliyeti ilgili birime iletilmiştir

    Ürünleriniz önümüzdeki hafta içerisinde tarafınıza ulaştırılacaktır


    İlginize teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla.
    Evim.net Müşteri Hizmetleri.
  • 27.09.2013 10:18:25

  O önümüzdeki hafta geldi geçti. Ne bir ses ne de haber gelmiyor senden durumundayız hala. Demem o ki paranızla rezil olmak istemiyorsanız asla ve asla bu siteden bir çöp dahi almayın.

   Hayır bende vazgeçeceğim istemiyorum alın nevresiminizi diyeceğim ama 226 TL'lik bir alışveriş benimki. Ki ben o parayı da sokakta bulmadım. 

   İade alayım bari diyorum onu da alamıyorum çünkü adamlar öyle komik ki teslim etmedikleri ürünün iadesini yapmıyorlar. Zaten teslim de etmiyorlar. Hoş teslim etseler bende iade etsem velev ki paramı iade edecekleri de meçhul. Yani çok organize bir dolandırıcılık örgütü ile karşı karşıyayız. Sakın ha benimle aynı hataya düşmeyin.

   Evim.net müşteriye eziyet etme konusunda çok net. Müşteriyi rezil etme konusunda da çok net. Ama siparişi teslim etmek çok şaibeli...  Ben artık olmayan bir ürünü satın aldığıma ikna olmuş durumdayım.. 

Güncel Not: Evim.net iade yapmaya karar verdi peşlerini bırakmayışımdan ötürü olsa gerek. Henüz iade gelmedi ama beklemekteyim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.