7 Ekim 2013

Bir Patron Faciası.

   Bende bir patron var evlerden ırak dostlar.. Kadın beni bıktırdı, bezdirdi. Ben kimsenin arkasından kötü konuşmazdım artık ağzıma geleni sayıyorum ve kulaklar duysa kaldıramayacak cinsten. Hoş arkadan konuşmak da sayılmaz benimki. Zira tüm ofis kamelarla 7/24 gözetleniyor ve kanunda yasak olduğu belirtilen şekilde sesli kayıt alıyor kameralar. Açsın baksın izlesin hiç umurumda değil artık.

   Bugünkü olayımızda yine evlere şenlik. Sabah kendisi lütfedip gelmediğinden bir müşteri ile ben görüştüm. Kendisi henüz gelmedi dedim. Sonra da aradım sizi aradılar ben görüştüm diye. "Ne dedin?" müşteriye diye sorunca "Henüz gelmedi." dediğimi ilettim. Öyle mi denilirmiş. Toplantıda, ofis dışında, şurada, burada diyecekmişim. Gelmediği söylenmezmiş, millete neymiş gelip gelmemesinden.. E madem bunları bu kadar düşünecektin kalkıp geleydin. Madem öyle denmez geleydin de açıp sen konuşaydın müşteriyle.. Ben senin kişisel yalancın değilim! 

   Benden bu kadar anacım! Kaprisinden maprisinden ve hatta varlığından dahi bıktım. 
   BIKTIM! 
   Tez zamanda Allah seni bildiği gibi yapa.... Hadi gittim. 

   Dengesiz lanet melanet karı... Iyyh! 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.