11 Nisan 2014

Cumalar Candır!


  • Her ne kadar bir cuma günü insanın içinde evlere şenlik bir his oluşsa da, havanın bu soğukluğu benim içimdeki şenliği dondurdu.
  • Elifimizin kız isteme törenini de atlattık. İki dakika bir dinlenelim diye kızın odasına oturmuştuk ki, kaşla göz arasında kızı istemişler hem de daha kahveyi bile vermemiştik biz. :( Damada yaptığımız kahvenin, damadı kusturması ise gelin kısmının ne kadar acımasız olduğunun bir kanıtıdır. Kahvenin içine ayıptır söylemesi tuz, limon, nar ekşisi koymuştuk. :)
  • Elif hepimizi sollayıp 10 Mayıs'ta nişan yapmaya karar verdi. Elbisemi az önce Trendyol'dan alarak biraz rahatlasam da şimdi nude rengi topuklu ayakkabı bakacağız hep birlikte bilginize canlarım.
  • Sabahtan beri kendime ve Gamze'ye elbise baktığım ve Elif'in nişanlıklarına yorum yaptığım için hiç çalışmadığım doğrudur. Her gün de çalışılmıyor ki ama canım, hem sevdiceğim geldiğinden beri benim işteki konsantrasyonum sıfır! Canım çalışmak istemiyor, çıkıp gezesim var.
  • Cümleler sanki çok düzensiz oluyor bugün ama üstüm başımda da öyle kafam da karışık ve de hastalığımın üzerine bir geçmiş olsun dediğiniz için de teşekkür ederim.
  • Notlu Madde: Yazar bir üst maddede kinaye yapmıştır.
  • Mutlu hafta sonlarınız, şenlikli cumalarınız olsun. :)
Yazının Notu: Şahsi kanaatime dayanarak diyorum ki: "Etrafında güzel şeyler görüyorum." diyor resim. Şahsımın kanaatine ne derece inanacağınız size bağlıdır. Hepimizin etrafında güzellikler olması dileğiyle, Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.