10 Nisan 2014

İçim yanıyor bilmiyorsunuz.


Dün gece sevdiceğimin kardeşinin ayağını göstermek için gittiğimiz acil serviste kendimi koluma serum takılmış halde bulmam kendi standartlarıma göre bile oldukça anormaldi. :(

Öğle yemeğinden sonra başlayan içimdeki yanmayı ve ağrıyı bir türlü durduramadım.
Sevdiceğimin gelmişken seni de bir muayene ettirelim demesinin hemen ardından Yeşil Alan'daydık.

Hastaneler ben gitmeyeli çok değişmiş, midem ağrıyor dememle beraber 
Yeşil Alan'a gideceksiniz dediler. Lakin biliyor musun sen bu yeşil alan ne demek demediler ki ve hala da bilmiyorum.

Doktor ağrımın bir türlü yerinde durmamasından neyim olduğunu anlayamayınca önce EKG çekildim.
Sonra benden kanımın yarısını alıp test yaptılar. Kurudum kurudum resmen.. :( 
Bir de baktım başımda sevdiceğim kolumda da çeyrek serum var. 
Sanırım serumu cüsseyle doğru orantılı takıyorlar. :)

Serumdan sonra ağrım kaybolsa da (çok şükür) yanmam sabaha kadar gitmedi.
Bir mide koruyucuyla doktor o işi de halletti.

Velhasılı kelam bugün iyiyim, sanırım hassas bir midem varmış 23 yıl 4 ayın ardından bunun ortaya çıkması da pek manidar oldu. :)

Yediğinize, içtiğinize dikkat edin. Ne demiş şair "Kendine iyi bak, bir daha hiç bir ana doğurmaz seni."

Not: Çok ciddi soruyorum sahiden o serumun içinde ne var yahu? Her hastaya elbet bir serum takıyorlar. Lütfen çok ama çok rica ediyorum birisi beni aydınlatabilir mi?

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.