28 Nisan 2014

Pazartesilerden nefret ediyorum...


  • Sanmayın ki pazartesiye bir gıcığım var. Hayır, kişisel olarak yok velakin haftanın ilk günü olması sebebiyle dayanamıyorum. :(
  • Pazar gününü önce temizlik ardından teyze ziyaretiyle geçirdiğimizden ve gece on ikide eve geldiğimizden ve de sabah annem hasta olduğu için işe gitmeden evi toplayayım diye beni erkenden kaldırdığından ziyadesiyle yorgunum. :(
  • İntihar etmek için yeterince nedenim olduğunu bir üst maddede gördünüz sanıyorum. Bir de üzerimde bir uyku ağırlığı var sanırsınız ki yatak halen beni çağırıyor. Bunca saat geçmiş ayılamadın mı diye sormayın, ayılamadım. Bayılacağım.
  • Evimde olsaydım şimdi; ayaklarımı uzatsaydım, bir sıcak kahvem olsaydı, televizyon kumandasıyla aşk yaşasaydım. Gitme işe deseydi biri bu sabah bana. İşe gitmek zorunda olmasak da evden çalışabilseydik. Ah ne çok şey istiyormuşum meğerse. Eh insanoğlu nankör varlık nihayetinde.
  • Bugün kendime mukayyet olamıyorum. İçimde bir ev hasreti var görseniz bir yıldır sıladayım sanırsınız...
  • Yazarken bile çok yoruldum. Öperim hepinizi. Ofis. Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.