11 Nisan 2014

Beni benden çok düşünüyorsunuz, yapmayın!!


İnsanlar düşünür, hep düşünür. Acaba diyorum doğamızın bir parçası mı düşünmek? Sonra düşününce vazgeçiyorum, düşünmek doğamızın bir parçası olsaydı kendisine verilmiş bir aklı, hiç açılmamış hediye paketi gibi saklayarak öteki dünyaya götürenler olmazdı.

Fakat her zaman istisnalar olacaktır. Hiç düşünmeyelerin yanı sıra, kendisine vazife olmayan her konuyu en ince detayına kadar düşünenler gibi, yine de istisnaların kaideyi bozmadığını aklımızda tutalım.

Bu kadar felsefeden sonra gelelim konumuza; beni benden çok düşünüyorlar, yoruluyorum, bilmiyorlar.

Üşütmeye yatkın bir bünye olduğum gerçeğini göz önünde bulundurarak geçenlerde aldığım bağcıklı bez ayakkabının içine çorap giyip dolaşıyorum. Hatta üzerime dar paçalı pantolon da giyiyorum. Yaklaşık iki haftadır böyle dolaşmama rağmen geçen gün bir arkadaşım farketti ve bu duruma da oldukça takılmış durumda, iki lafın birinde konu bez ayakkabının içine giydiğim çoraplara geliyor.

Ben bu durumdan rahatsız değilim. Birincisi üşütmek istemiyorum, iki de bir de tuvalete koşturmaktansa çoraplarımla mutluyum. İkincisi benim çoraplarımın benden başkasını ilgilendirdiğini düşünmüyorum ve o ayakkabının içine çorap giymek de beni rahatsız etmiyor. Üçüncüsü ise gerçekten benim çoraplarımın benden başkasını ilgilendirdiğini düşünmüyorum.

Evet o ayakkabının içine çorap giymediğimde daha şık olabilirim. Her ne kadar yaptığım modayı katletmek olsa da, Coco Chanel'den Vera Vang'a kadar cümle modacı hatunun bağrına öküz otursa da ben mutluyum. Çünkü bu benim moda anlayışım. Ben istediğim için böyle giyiniyorum ve benim giyimim benden başkasını da ilgilendirmiyor.

Bunu neden yazdım derseniz? Arkadaşıma kızdığım için değil hayır, çünkü herkes fikirlerini ifade etmekte özgürdür. Bunu yazdım çünkü başkalarının fikirlerine göre kendimizi şekillendirmemizi istemiyorum. Zamanında hepimiz yaptık ve hatta hala yapanlar var. Neysek o olalım. Olduğumuzla da mutlu olalım. Herkesin düşüncesini önemsersek düşünmemize gerek kalmaz ki... Başkalarının fikirlerine kulak tıkayalım da demiyorum ama dikkat edelim. Fikirleri dinleyelim, önerileri dikkate alalım, gerekli gördüğümüz yerde değişiklik yapalım ama sadece başkaları istedi diye düşünmeden, sorgulamadan yapmayalım hiç bir şeyi.

Öyleyse bu yazı da burada dursun. Olur ya belki birisi okurken içinde kendisini bulur.
İçtenliklerimle, Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.