25 Nisan 2014

Cumalar Candır!!


  • Uzun zaman sonra yine ve yeni bir "Cumalar Candır!!"  yazısıyla tekrar birlikteyiz canlarım. Haftanın son günü cuma; istisnasız şu sıralar en sevdiğim gün, cumanın güzelliğinden her şeyi bir başka güzel görüyorum. Pozitifim, pozitifsin, pozitif. :)
  • Annemin pataloji testleri için parça alındı. Biraz ağrılı bir işlem oldu ama hastanede yatmasına gerek kalmaması bizi sevindirdi. Şimdi testlerin sonuçlarını bekliyoruz. Mübarek cumada dualar da candır...
  • Sizlere bahsettiğim görüşmeye gittim. İlk görüşme güzel geçti sonra bir ikincisine çağrıldım. İkincisine de gittim. Ben diyeyim bu hafta, siz diyin öbür hafta bir haber gelecek. Dua edin benim için de hayırlısı buysa olsun. Bakarsınız bu enteresan şirketten kurtulurum. :)
  • Nişan için internetten elbise aldığımı hatırlarsınız, tabii ki aldığım elbise yine bana büyük oldu ve de terzinin yollarını yürümek yine bana farz oldu. Çok "yine"li bir madde oldu.
  • Bu arada annem ve kızkardeşim yeni bir terzi buldu. Fotoğraf üzerindeki modelden bile bakarak dikebildiğinden, Coco Chanel'in kadınlara pantolon giydirmesinden sonra yüzyılın modacısı benim gözümde bu terzidir. Şimdi istediğim kıyafetlerin modellerini bulmakla meşgulum, sanırım bir sonraki maaşımı beyaz eşyaların taksitlerine ve terziye yatıracağım. Beyaz eşya mağazası ile terzinin karşı karşıya olması da bana evrenin bir mesajıdır sanıyorum.
  • Bu hafta iş yerinde içimden hiç çalışmak gelmedi. Çarşambanın tatil olması da çalışmadan yayılmak istediğimi iyice körükledi. Taht oyunları kitabını bu hafta iş yerinde neredeyse bitirdim. Gün bitmeden ne okursam kardır. Hep de çalışacak değiliz herhalde canım. (Patron duymasın.)
  • Game of Thrones bu sene beklediğim gibi çıkmadı. Dolayısıyla bende kendi hayal gücümü kitaplarla birleştirmeye karar verdim. Bunun dışında Awkward, Sherlock, Elementary ve Rizzoli benim bebeğimdir. Arada da komik Kore dizileri izlemiyor değilim. :)
  • Akşama uzun bir aradan sonra İlknur'la görüşeceğiz. İlknur benim üniversiteden ev arkadaşım, memur olup gitti uzak diyarlara. Küboş hanımda teşrif edebilirse; şahtık, şahbaz olacağız. :)
  • Hepinize kucak dolusu sevgiler gönderiyorum. Güzel cumalarınız olsun.
  • Son 159 gün direniyorum ayrılıklara...
  • Applesodaa.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.