8 Nisan 2014

Yazmak yaşamaktır.


Yazmak hep yaşamaktır, bir an bile durmadan başka hayatlarda yaşamak. Uyurken bile hayatların içine karışmak, cümlelerinizin başka ellerde dolaşması ve insanlara yeni ufuklar açmasıdır. Ben hep bu yüzden yazdım. İnsan sonsuza dek konuşamaz, mutlaka yorulur, uyur ve zamanla konuştuklarının hepsi kaybolur. Yazmak, uyuyan bir insanın konuşmasıdır. Sonsuza dek yazamayacak bile olsa yazdıklarıyla yaşamasıdır. Her an başka ellerde, başka düşüncelerde hayat bulmasıdır.

Ahmet Batman - Sabah Uykum 

Sabah yolda gelirken bu kitabı okuyordum. Bu günlerde sıklıkla Ahmet Batman kitaplarından alıntılar gördüğümden, Serapcım da hazır kitapları almışken bir okuyayım dedim. İçinde aklınıza ezber edeceğiniz güzel cümleler bulunmasının yanı sıra yazmanın güzelliğini anlatan bu paragrafa vuruldum. Bir de siz bakın bakalım. :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.