30 Eylül 2015

Eğlen güzelim...


Günaydınlar güzel yurdumun, nev-i şahsına münhasır insanları!

Bir yağmurlu sabahta daha 44 km yolları aşıp, işe gelebildim çok şükür, elhamdülillah. :)

Yeni bir yere taşınma işi ile birlikte yollarda geçirdiğim zaman da
daha bir macera içerir oldu... 
Sabah binmem gereken otobüsün seferinde bir arıza meydana gelmiş. Şöför tüm iyi 
niyeti ile "Bekleme gelmez, yolun uygunsa bin buna." dedi.
Bende bindim el mahkum, işe geç mi kalayım?
Lakin otobüste bir ben, başka kimse yok...
Üç buçuk ataraktan, hatim indirerekten metroya kadar gelebildim şükür. :)

Şu yağmurlu günleri sevmediğimi sağır sultan dahi duysa da,
bu hafta yağmurdan hiç şikayetçi olmadım. Yeni bir yer, yeni yollar,
evin yolu neresiydi derken baktım ki yağmurdan şikayet etmeye fırsat kalmamış...

Hava ne kadar kasvetli olsa da,
biz yine de keyfimize bakalım... Sonuçta her gün, yeni bir gündür!
Hakkını vermek gerek.

Haberleri, alışveriş sitelerini şöyle bir dolaştım.
Şimdi gidip biraz çalışayım da ayıp olmasın bari.. :)

Gözlerinizden öperim!

Applesoda sabah haberlerini sundu.

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.